Sunday 10 July 2016

Berita Baik! Sempena Balik Raya

Assalamualaikum,

Apa khabar peminat tupperware sekalian?

Seronok beraya?

Raya tahun kali ni saya bersama dengan keluarga mertua.

Tak sempat lawat keluarga di Pahang sebab diorang pun cuti pendek.

Raya kedua dah balik Kuantan...

Saya, kami... beraya di Melaka tahun ni...

Tema oren tahun ni... oren tapi tak sedondon. Unik kan?




Mana-mana pun MESTI guna Tupperware!





Sedara mara belah isteri saya tak ramai kat melaka ni... kurang dari 10 keluarga dari yang saya kira la...

Apa pun meriah juga tahun ni... balik SP ada ramai kawan datang berkunjung. Terima kasih ya!

Yang sudi hantar kad raya pun ramai...



Sebelum balik SP, sempat la singgah breakfast kat Restoran Jejantas Sg. Buloh. Tempat ni selesa. Ada fast food dan juga makanan berlauk...


Alang-alang, jalan tak jem, saya singgah Penang kejap. Makan angin... lalu kat jambatan baru. Jambatan ke dua Pulau Pinang.


Clear kan?
 Langsung tak sesak ke penang lalu jambatan ni... Best sangat!




 Syok tau Penang!

Esoknya.... raya ke empat... Kami pergi beraya sekitar SP. Isteri saya ni jenis tak kuat berjalan... kejap je dah letih... hehehe... Dah la lepas beraya pergi shopping kat Giant pulak tu... En.Husband nak memasak untuk tetamu malam tu... hehehe...

Orang sebelah dah letih...

Done memasak! Spaghetti Lobster by TupperChef Inspire Cookware

Malam ni... 10/7/2016 ada Dilwale di TV3 9.00 Malam. Jamu tetamu dengan kuih raya dalam tuppy. Syok kan?
 PENGUMUMAN!
ORDER tupperware dengan JUMLAH NILAI RM300 ke atas ada SURE WIN prize!
Haa... ORDER BANYAK2 TAU!
 Nak jimat? Daftarlah jadi ahli ye!




#throwback


Ni aksi-aksi 2 malam sebelum raya... Sempat la sembang pasal simkad dulu...




Layan buskers malam terakhir Ramadhan

Last iftar bersama-sama dealer onexox
Pasal simkad korang baca kat blog satu lagi ni yee... >> usahaonesp.blogspot.my

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^