Jom Tapau Weh! ❁ MEMANG BEST!

Dapatkan pelbagai maklumat di sini dan ikuti kisah perjalanan saya bersama Tupperware Brands Malaysia! Jom Tapau Weh! ✌☺

jual tupperware malaysia murah | tupperware malaysia catalogue | tupperware malaysia branch | tupperware malaysia promotion

i-Radio LTFM

Search This Blog

Sunday, 29 May 2016

Bila Blogger Buat Kerek

Huh... panas isu ni.
Ada sorang minah blogger ni.
Bajet ala2 motivator hebat...
Tapi nak kata glemer tak la glemer.
Kaya pun tak.
Duk ngeluh pasal rezeki.
Bila kita bagi offer yang baik...
Balas dengan sombongnya...

Hey minah... orang ni nak tolong awak tambah rezeki.
Kalau macam tu la kau menolak..
Macam tu la rezeki menjauh dari kau.

Aku doa semoga suatu hari nanti Allah beri kesedaran kat kau...

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^

Terima Kasih Sudi Lawat~. Powered by Blogger.

Followers

Google+ Followers

TABUNGAN + PERBELANJAAN = PENDAPATAN

TABUNGAN + PERBELANJAAN = PENDAPATAN
Cuba buat keputusan jumlah yang anda ingin simpan sehingga ke waktu tertentu, kemudian campurkan dengan kadar perbelanjaan bulanan anda. Hitung jumlahnya untuk tentukan kadar pendapatan yang anda perlu perolehi.

Tupperware Brands menyediakan pelbagai pendapatan dan tabungan yang anda mungkin perlukan.

Jangan tunggu sampai esok. Hubungi Yoshi SEGERA di 0139733779 atau jomtapauweh@gmail.com