Friday 6 November 2015

Rezeki Di Mana-Mana

Assalamualaikum.

Pada saat ni, saya baru sahaja siap install app Blogger dalam fon.
Sebelum ni pun pakai juga.
Tapi sebab baru tukar fon,
So, baru hari ni install.

Sebenarnya tak minat nak update guna fon.
Tapi disebabkan permintaan. Jadi, haruslah saya selalu update.

Untuk pengetahuan, hari ni hingga 8hb ada karnival hotspot Tupperware Brands Malaysia di seluruh semenanjung Malaysia di semua stokis.
Banyak item yang best-best dijual.
Siapa nak order??
Call saya 0139733779.
Saya boleh wasap gambar.

Petang ni saya ke Bertam untuk buka booth OneXOX di sana.
Siapa yang ada di sana boleh la datang jumpa saya di sana.
Call je okay ;) Saya tak makan orang punye...

Nak citer sikit pasal mencari rezeki ni.

Kita tak perlu risau kalau dalam satu- satu suasana tu kalau ada pesaing? Kenapa? Sebab yang bagi rezeki tu Allah je. Tengok kat pasar. Berapa ramai jual benda yang sama? Still ada rezeki kan? Samalah kita. Jangan kata "Ofis akak tu dah ada orang jual Tupperware, tak nak lah potong line, orang lama pulak tu..." atau "Dalam area tu dah ada dealer Onexox yang buka booth...". 

Abaikan saja. Kalau dah rezeki tu kita punya, pastilah milik kita. Kalau dah bukan rezeki kita. Terimalah dengan terbuka. Rezeki tu ada dimana-mana...

Yoshi~

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^