Personal Coaching

Tupperware Malaysia Online Pilihan No.1!!
INOVASI PRABAYAR TERKINI

PERCUMA Tanpa Syarat

<--SILA KLIK--><--SILA KLIK-->

Friday, 25 September 2015

Picnic Raya Aidiladha

tupperware malaysia murah | katalog tupperware malaysia catalogue | tupperware sungai petani kedah | tupperware tawau sabah 
 Atas nama Tuan Semesta Alam yang Maha Pengasih dan Penyayang 
BismILLAHiRahmanirRahim

Assalamualaikum.

Amacam raya? BEST? Raya korban kali ni, saya tak sempat nak balik ke Kuantan. Family pun beraya di Bentong 2 hari sahaja. Hari ni hari kedua, kebiasaannya mak abah akan menziarah tanah perkuburan. 

Saya?
Saya di Sg. Petani ikut acara sembelihan.
Dan hari pertama kami spend untuk berkelah sesama kawan-kawan di sini.

Dah lama tak mandi pantai. Jadi, ke Pantai Merdeka lah kami. Dapat pula merasa daging korban yang sahabat sembelihkan. Dah setahun saya tak makan daging tau. So, hari ni baru lah nak jamah sikit daging. Pilihan terbaik tentulah daging bakar. Sihat sikit! (^_^)


Bestnya mandai laut!

Bila dah penat berenang. Mesti perut lapar kan? Jom BBQ!

sorang tukang masak, sorang tukang buat rempah.

Budak budak zaman le ni tak sah kalau tak selfie kan?

Cantik view dia kan? Belakang tu Tanjung Dawai.

Tengok pokok besar ni teringat cerita Tarzan. Cantik sangat!
 
Cantik view bendang ni. Apalah budak-budak ni cari kat bendang tu agaknya...


Nantikan entry seterusnya... Till next time...bye!


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^