Nasi Padang Taman Ria

Hai semua!!
Apa kabor??
Sehat ke sihat? Hehe... Ari ni keluar rumah lewat sikit. Ye la, nak elak jam kat bandar Sg.Petani ni... Pagi tadi ada perarakan Thaipusam. So keluar lewat skit..

Time keluar dah dekat pukul 2.00petang. Perut pun dah berbunyi. Terus ajak member gi makan sebelum ke stokis...
Dan destinasi kami, TERBAEK..
Member baru dapat gaji, so pe lagi? Pilih tempat best la. Destinasi kami?
Restoran Langkasuka Nasi Padang yang letaknya di Taman Ria. Kedai ni tepi jalan je. Menu masakan dia so-so je. Tapi rasa... Umphh!
Menu minuman memang mabelessss. Saya pilih untuk makan nasi putih. Lauk yang saya pilih ulaman, tempe goreng berlada dan sambal udang petai. Minuman pula saya pilih sirap bandung. Kawan saya minum avocado coklat dan pilih lauk daging bakar sebab dia tak berapa suka pedas.

Best juga makan sini. Cas yang dikenakan taklah mahal. Just nice je. Total hampir RM20. Belas-belas je... Ok lah kan?

Lepas makan terus pergi stokis beli barang. Nak tau apa Yoshi beli? Haaa... Pilihan yang berbaloi, ada 3 jenis dan 9 item kesemuanya! Tak sampai rm100 pun!






0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^

Terima Kasih Sudi Lawat~. Powered by Blogger.

Search This Blog

Jom Jadi Peminat Tupperware Malaysia

Google+ Followers

Followers

Tupperware Sg. Petani TV: Jom Tapau Weh!

i-Radio LTFM