Thursday 27 November 2014

Teknik Guna Twitter dan Whatsapp dalam Bisnes

Assalamualaikum, BismillahiRahmannirRahim.

Terima kasih kerana sudi melawat blog saya lagi. Sepanjang minggu ni agak stress rasanya dengan kesibukan kerja. Banyak yang nak diaturkan dalam perjalanan keredhaanNya ini.
Dalam zaman ni, sistem komunikasi dah rapatkan jurang perhubungan. Kalau takde fb dan whatsapp, pasti dianggap ketinggalan.
Yang lagha dan copy-paste mesej berantai tu memang confirm la ramai.

TAPI yang guna untuk bisnes pun ada. Rata2 rakyat Malaysia sekarang nampaknya dah ramai berbisnes online. BAGUS! Tandanya permintaan ramai.
Namun tak ramai lagi yang tahu gunakan aplikasi dan sistem online sepenuhnya.

Ramai yang tak tahu bagaimana nak guna kelebihan trending, hashtag dan alias dalam twitter. Dalam tempoh setahun, saya dah berjaya merekrut dan menjual dalam twitter. Syukur!
Dengan whatsapp saya dah guna untuk sebarkan katalog, informasi, buat cabaran dll. Paling utama, buat sales!

CARA GUNA WHATSAPP
Ada 2 cara utama untuk guna aplikasi ni.
1 - Broadcast: bagus untuk edarkan katalog atau informasi. Boleh memuatkan sehingga 200 peserta. sesuai kepada yang rasa serabut dengan group.

2 - Group: bagus untuk diskusi n bermesra2 dengan ahli. Nak buat parti online ke, diskus projek, info, strategi... elakkan bersembang melainkan ahli boleh bertoleransi atau memang group utk sembang.

Maka sistem dan teknik ni saya dah duplikasikan kepada downline saya. Syukur mereka mampu raih sekurangnya RM300-500 sebulan(secara terkumpul dari hari ke hari) dan pendapatan pasif RM20-600 sebulan.
Banyak ilmu ni anda akan dapat jika anda sertai kelas saya, lebih2 lagi jika mendaftar ahli dengan saya.
Lawat >>Pautan Ini<< untuk mendaftar.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^