Saturday 27 September 2014

Rumah Impian Saya

Chapter  24

Damai Sejahtera semua~
atas nama Tuhan yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang


Kalau sebut pasal rumah impian atau rumah idaman, terus saya terbayang rumah besar ada swimming pool. korang camne?

Saya minat sangat rumah atas bukit atau dekat ngan tepi sungai atau pantai. Close to nature omputeh cakap..hahaa... swimming pool tak dalam takpe, asalkan boleh berenang. Sihat sikit badan kan...
Pastu ada laman untuk anak-anak main, buat party tupperware kat laman ke... dan ada taman mini untuk hobi tanam pokok bunga atau apa-apa kan... hmmm...

Saya minat rumah dua tingkat, atas untuk saya dan pasangan atau anak-anak, bawah untuk tetamu. Kalau ada keluarga, saudara atau kawan berkunjung takdelah susah2 nak sediakan bilik tidur.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^