Friday 26 September 2014

Pekerjaaan Yang Saya Ingin Selain Dari Kerja Sekarang

Chapter  23

Damai Sejahtera semua~
atas nama Tuhan yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
 
 korang semua apa khabar? hari ni saya pergi solat Jumaat di masjid baru dekat Bandar Puteri Sg. Petani, Kedah...oklah tempatnya...
sebelum start khutbah ni... saya nak cerita pasal kerja apa yang muingkin saya buat selain kerja sekarang ni...

Sekrang ni saya peniaga online Tupperware Brands, so memang banyak masa kat rumah. Bila nak pos barang-barang atau jumpa kawan/customer je baru keluar rumah... kekadang gi riada atau melancong... selebihnya di rumah mengadap laptop atau buku.

Saya sangat minat membaca, mungkin kalau saya, bekas juru teknik ni kalau tak berenti kerja... mungkin masih seorang juruteknik, atau mungkin saya kini seorang pegawai perpustakaan/pustakawan. sebab dari sekolah dulu memangh suka membaca dan asik jadi pengawas perpustaan je...
korang rasa korang camne plak?
 

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^