Personal Coaching

Tupperware Malaysia Online Pilihan No.1!!
INOVASI PRABAYAR TERKINI

PERCUMA Tanpa Syarat

<--SILA KLIK--><--SILA KLIK-->

Thursday, 25 September 2014

Destinasi Percutian Impian

Chapter  22

Damai Sejahtera semua~
atas nama Tuhan yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
 
Dalam pos/entri yang sebelum ni saya dah ceritakan tempat-tempat yang saya tak pernah pergi tapi teringin sangat nak pergi kan...
so, untuk kali ini saya nyatakan sikitlah kenapa saya pilih tempat tersebut sebagai destinasi percutian impian saya...


Kalau pegi jalan-jalan ni antara perkara yang paling aku teringin nak tengok... budaya sesuatu tempat...
haa... sebab itulah yang paling special kat satu-satu tempat tu... makanan dia, ritual harian dia, perayaan..yang gitu-gitu lah...
pastu bangunan situ, baju-baju dia....
tapi yang paling best ofcoz la pemandangan unik tempat tu cam laut dia, sungai dia, bangunan-bangunan dia....
haaa...gitulah...

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^