Jom Tapau Weh! ❁ MEMANG BEST!

Dapatkan pelbagai maklumat di sini dan ikuti kisah perjalanan saya bersama Tupperware Brands Malaysia! Jom Tapau Weh! ✌☺

jual tupperware malaysia murah | tupperware malaysia catalogue | tupperware malaysia branch | tupperware malaysia promotion

i-Radio LTFM

Search This Blog

Wednesday, 24 September 2014

Tempat Yang Saya Nak Pergi dan tak pernah pergi

Chapter  21
Damai Sejahtera semua~
atas nama Tuhan yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
 
Baru je sampai rumah di sungai petani ni... tekak ala2 perit sebab batuk dan perut banyak angin..
tido pun tak tenteram..
tapi demi entry yang best ni... saya ceritakanlah jugak... sesuatu yang seronok kannn...

1. Jepun

2. Korea

3. USA

4. UK

5. France

6. Spain

7. Hawaii

8. Brunei

9. Italy

10. Mesir




semua tempat ni saya tak pernah pergi dan teringin sangat nak pergi... dah jadi acara wajib tiap2 tahun. kumpul duit pastu belanja diri pegi jenjalan...
korang camne?

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^

Terima Kasih Sudi Lawat~. Powered by Blogger.

Followers

Google+ Followers

TABUNGAN + PERBELANJAAN = PENDAPATAN

TABUNGAN + PERBELANJAAN = PENDAPATAN
Cuba buat keputusan jumlah yang anda ingin simpan sehingga ke waktu tertentu, kemudian campurkan dengan kadar perbelanjaan bulanan anda. Hitung jumlahnya untuk tentukan kadar pendapatan yang anda perlu perolehi.

Tupperware Brands menyediakan pelbagai pendapatan dan tabungan yang anda mungkin perlukan.

Jangan tunggu sampai esok. Hubungi Yoshi SEGERA di 0139733779 atau jomtapauweh@gmail.com