Personal Coaching

Tupperware Malaysia Online Pilihan No.1!!
INOVASI PRABAYAR TERKINI

PERCUMA Tanpa Syarat

<--SILA KLIK--><--SILA KLIK-->

Wednesday, 24 September 2014

Tempat Yang Saya Nak Pergi dan tak pernah pergi

Chapter  21
Damai Sejahtera semua~
atas nama Tuhan yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
 
Baru je sampai rumah di sungai petani ni... tekak ala2 perit sebab batuk dan perut banyak angin..
tido pun tak tenteram..
tapi demi entry yang best ni... saya ceritakanlah jugak... sesuatu yang seronok kannn...

1. Jepun

2. Korea

3. USA

4. UK

5. France

6. Spain

7. Hawaii

8. Brunei

9. Italy

10. Mesir




semua tempat ni saya tak pernah pergi dan teringin sangat nak pergi... dah jadi acara wajib tiap2 tahun. kumpul duit pastu belanja diri pegi jenjalan...
korang camne?

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^