Tempat Yang Saya Nak Pergi dan tak pernah pergi

Chapter  21
Damai Sejahtera semua~
atas nama Tuhan yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
 
Baru je sampai rumah di sungai petani ni... tekak ala2 perit sebab batuk dan perut banyak angin..
tido pun tak tenteram..
tapi demi entry yang best ni... saya ceritakanlah jugak... sesuatu yang seronok kannn...

1. Jepun

2. Korea

3. USA

4. UK

5. France

6. Spain

7. Hawaii

8. Brunei

9. Italy

10. Mesir




semua tempat ni saya tak pernah pergi dan teringin sangat nak pergi... dah jadi acara wajib tiap2 tahun. kumpul duit pastu belanja diri pegi jenjalan...
korang camne?

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^

Terima Kasih Sudi Lawat~. Powered by Blogger.

Search This Blog

Jom Jadi Peminat Tupperware Malaysia

Google+ Followers

Followers

Tupperware Sg. Petani TV: Jom Tapau Weh!

i-Radio LTFM