Tuesday 9 September 2014

Apa Yang Saya Makan Hari Ni...

Chapter #6

Damai Sejahtera
Atas nama Tuhan yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.
 Pada waktu ni saya sebenarnya baru je abis baca buku dan bersiap  untuk ke trek exercise...
So, sebelum saya ke trek, saya kongsikanlah skit apa yang saya makan hari ni...

First, Sarapan pagi saya ialah 2 keping biskut chipsmore dan 500ml air orange twister...
Lepas breakfast buat lah stretching skit...regang-regang badan... then online... beriklan kat FB, twitter, instagram...
dan main game jugak. hahaha!
Game yang saya suka sangat sekarang ni... Marvel Avengers Allience Tactics.
Kira sebagai santapan rohani la kan... hehehe... seronok kasi hilang stress. Then, satu lagi santapan rohani saya, sebagai ejen detox... (ingat fizikal je kena detox?? hehe) saya baca buku tulisan Prof. Dr. Hamka. Tajuknya "Tuan Direktur". Prof. Hamka ni aktivis Islam di Indonesia. Ada juga sejarah dalam kehidupan saya yang secara tak langsung terlibat dengan kerjaan beliau yang masih wujud ke hari ini.
Then, makan tengah hari saya lewat skit. Lepas zohor, saya makan mee kari putih penang dan teh hijau. Saya memang suka yang pedas-pedas, jadi eloklah detox balik dengan teh hijau...
RM18 je sekotak. Satu kotak ada 18 sachet
Haa...itu dia... so lepas ni saya nak pi exercise pula. Sebelum tu ambil ni dulu. Protien shake untuk muscle dan gel delima untuk kelancaran darah. :)
Korang makan apa hari ni? Shara-share lah skit kat ruang komen ye.. ;)

.:: CABARAN 30 HARI ::.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^