Tuesday 9 September 2014

11 Soalan untuk Blogger

Damai sejahtera,
Atas nama Tuhan yang maha pemurah lagi maha pengasih..

Soalan 1:  Macam mana boleh berminat dengan blogging?
- start lepas kolej. masa tu suka jenjalan sorang2 kat KL. bila shopping2 mmg amik gambar n upload, n citer kat kengkawan online. blog tu masih ada... http://serbalife.blogspot.com

Soalan 2:  Berapa lama anda sudah berblogging?
sudah 7 tahu... ini entry pertama saya :) http://serbalife.blogspot.com/2007/06/ak-cover1.html

Soalan 3:  Kenapa pilih untuk berblogging?
sebab boleh cerita panjang sikit berbanding media sosial. lagipun senang nak cari...

Soalan 4:  Asal dari mana?
Kampung Gemeti, Ketari, Bentong, Pahang.

Soalan 5:  Warna apa yang anda suka?
biru


Soalan 6:  Ada apa-apa rahsia di sebalik warna yang anda suka?
takde rahsia cuma. biru nampak calm n ia warna perpaduan. dari langit sampai ke laut banyak yang biru...

Soalan 7:  Apakah makanan kegemaran anda?
gulai lemak rebung :)

Soalan 8:  Apakah minuman kegemaran anda?
tanpa sifat bias. saya sangat suka chocolate shakes :)

Soalan 9:  Sudahkah anda mencapai target follower yang di kehendaki?
di luar jangkaan!! tapi saya lebih suka dengan silent reader saya... :)

Soalan 10:  Nasihat untuk sesama blogger?
don't quit blogging. u can make money of it!

Soalan 11:  Adakah anda akan terus berblogging?
pasti!!!

dengan ini saya calonkan 2 orang rakan: Thabrani Hijazi dan Aziela Aziela untuk jawab soalan yang sama dan letak alamat blog anda. ;)
#11soalanblogger



1 comment:

Terima Kasih! ^_^