Sunday 13 April 2014

Dropship Tupperware Malaysia

Assalam, sekali lagi mengulang entry tahun lepas berkenaan dropship...
Untuk tahun ini, atas permintaan ramai, saya BUKA PELUANG sekali lagi
Peluang untuk menjadi sebahagian daripada agen Dropship Tupperware

TIADA MODAL DIPERLUKAN
STOK TIDAK PERLU SIMPAN

TIADA YURAN KEAHLIAN

KATALOG PERCUMA SETIAP BULAN

INFO PANTAS PROMOSI TERBARU SETIAP BULAN
HADIAH BAGI SETIAP SALES BERJUMLAH RM500+
BIMBINGAN PERCUMA SECARA ONLINE DAN OFFLINE.


Hubungi saya Yoshi Berjaya
SMS/CALL/WHATSAPP 0139733779






Apa tu program dropship & consignment?
Ok, saya explain sikit.

Dropship
======
- kita jual barang2 kpd kawan2/jiran/sesiapa shj (ambik order shj)
- diberi katalog online dan website/blog utk tengok barang
- kalau katalog cetak kena bayar harga katalog. boleh beli di stokis Tupperware Brands Malaysia
- bila dapat order, penjual(saya) akan hantar terus by pos/courier ke pembeli
- atau anda ambilkan dan hantar ke pembeli
- pembeli bayar penjual(saya) secara direct
- dapat komisen atas jualan
- so, tak perlu keluar duit beli barang... sebab tu dipanggil "tanpa modal"...

Consignment
=========
- kita ada kedai atau tapak expo/lot promosi dalam hypermarket/booth
- tapi kita takde cukup barang atau tak cukup modal
- Pemilik barang(saya) akan letak barang saya di kedai/tapak anda
- kalau terjual, anda dapat komisen
- kalau tak terjual, lepas sekian2 masa, pemilik akan ambik semula
- biasanya tak perlu keluar modal
- tapi saya akan ambil 20-30% sebagai deposit...

beza besar dropship dan consignment adalah consignment biasanya kita ada kedai dan kita pegang barang dan kita pegang duit jualan.

kalau dropship, kita tak pegang barang... just katalog shj..dan tak pegang duit jualan... just dapat komisen shj

BERMINAT? Hubungi segera 0139733779. Whatsapp pun boleh...
Nak untung lagi besar?
Join/Daftar sebagai ahli...

6 comments:

  1. Salam. Kalau jadi dropship agent, berapakah komisen yang akan diberikan? Mohon pencerahan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untung bro/sis tentukan. Saya cuma ambil kos barang & pos saja. ;)

      Delete
  2. masih berpeluang ke lagi saya untuk jd agent

    ReplyDelete
  3. Peluang sentiasa terbuka. Kami sangat mengalu-alukan lebih ramai ejen ;)

    ReplyDelete
  4. Pm saya,0178549515 akan sentiasa aktif menjadi egent!mempunyai page fb 1k like. .tq tuan.

    ReplyDelete
  5. Saya berminat jadi agen. Pm 0139509093

    ReplyDelete

Terima Kasih! ^_^