Saturday 12 April 2014

Pemasaran Internet

Assalamualaikum pembaca semua.
Terima kasih kerana masih membaca blog saya...

Bilakah kali terakhir anda melihat jutawan bercakap tentang Instagram , LinkedIn dan seumpamanya?
Kecuali tentang mereka memiliki atau melabur di dalamnya atau mereka adalah pakar-pakar yang boleh tarik dalam sekurang-kurangnya 100 pengikut sehari dari mana-mana platform .
Jika semua yang anda perlu seperti kebanyakan orang 10 -30 pembawakan(leads) setiap hari , ia BIASANYA tidak bernilai kepada masa anda yang cuba untuk belajar trafik dan strategi penjanaan pembawakan(lead generation). Ramai orang yang cuba untuk belajar perkara ini sementara bergantung kepada hasil untuk membina perniagaan akhirnya di dalam satu daripada 3 tempat.




Membeli setiap produk pelancaran yang akhirnya menjadi koleksi atau "membina perpustakaan".Berkeliaran di internet berjam-jam sebelum akhirnya pudar daripada perniagaan.Menjadi kecewa dan berhenti awal.Saya dah lihat itu semua.Anda lebih bijak daripada itu. Anda lebih baik jika belajar kepakaran bagaimana untuk menukarkan pembawakan yang menjana untuk anda kepada wang. Yang melibatkan kemahiran manusia bahawa kita semua perlu belajar untuk menjadi hebat.
 


Berikut adalah FormulanyaMembina senarai anda dengan menggunakan cadangan yang dibiayai yang membayar untuk dirinya sendiri supaya anda boleh melakukannya sentiasa
E-mel Senarai harian anda dengan Nilai dan tawaran teras anda= $ Pertama anda 1,000,000 (# juta)MLM'ersPemasar RangkaianPemasar InternetCoach & PerundingPerniagaan KecilPerniagaan Besar KorporatNGOOrganisasi AmalOrganisasi agamaETC ...Peraturan yang sama diguna pakai ...

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^