Tuesday 10 September 2013

Tupperware Brands Malaysia: Tupperchef Inspire

Assalamualaikum,
Apa khabar semua?
Harap kalian semua sentiasa sihat dan bersemangat.
Saya juga dapat banyak kata-kata semangat ketika menaip malam ini.
Perkongsian luar biasa sentiasa menguatkan jiwa saya. Duit yang sedikit bukan alasan untuk berjaya.

Baguskan? JOM jadi ahli dengan saya dan saya akan bongkarkan lagi rahsia kejayaan sifu saya. Dan sebagai anak murid yang dilatih, pastinya saya juga akan turunkan ilmu kejayaan ini.

Semua dah makan?
Haa...malam ni saya makan mee goreng je...
TAPI
Special tau sebab... ada tukang masak yang pro masakkan. Dah la dia pro, tambah plak product yang beliau guna pun PRO jugak!
Siapa sangka TupperChef Inspire ni salah satu dari product Tupperware Brands. Harus anda dapatkan!
Hebatnya TupperChef Inspire ni, kuali/periuk tak melekat, tahan panas, dan... tak merosakkan sayur-sayuran anda! Nutrisi terjamin dan barang2 ni ADA warranty!
Menarikkan?
Dail 013 973 3779 untuk saksikan demo depan mata!