Wednesday 11 December 2019

Tupperware Sungai Petani: Ejen Tupperware Online Diperlukan!


Hai,

AWAK NAK BUAT BISNES ONLINE?

Saya Sedang Bina Team BARU!!!
TEAM TUPPERWARE ONLINE ALAF 2020

Kalau perasan, sekarang ni dah ramai orang suka beli barang online. Betul?
Seller pun dah semakin ramai dan persaingan semakin tinggi.

TAPI itu bukan alasan untuk tak buat bisnes online.

Pasang niat buat bisnes sebab nak kurangkan beban dan tampung hidup sendiri. Biar kita tak susah dan BEBAS HUTANG.

Dah senang nanti kita boleh tolong RAMAI orang yang lebih memerlukan.

Daftar jadi ejen Tupperware cuma RM73.50 saja...

APA KITA AKAN BUAT?


1. Perkasakan ilmu produk dan bisnes.
- ini saya akan guide. Dalam seminggu anda akan mampu urus bisnes anda sendiri. Confirm!

2. Kuasai teknik pemasaran online
- saya akan tunjuk cara nak jual dan dapatkan customer di platform online yang PERCUMA! Blog, Facebook, Instagram, Laman Iklan dan Terkini... YOUTUBE!
- Copy paste ayat
- Letak gambar
- Upload Video

Kan senang kerja?
SEMUA HUJUNG JARI JE!! 
Sehari sejam dua je kerja.
Sambil jaga anak pun boleh!

3. Guna cara MISKIN TAPI BIJAK
- Guna modal paling minima tapi raih UNTUNG sampai tak perlu keluar modal lagi dah.

4. Rank Up jadi Director Dua Bulan
- Saya tak mahu simpan ejen yang bergantung harap pada upline. Saya akan jadikan anda POWER dan mampu untuk potong saya!


DAFTAR SEKARANG!!
Gerak Awal, Sampai Awal.
Bertindak Cepat, Berjaya Cepat.

Jangan tunggu sampai saudara mara anda beli dengan jiran sebelah rumah.


Tak cemburu ke? Kalau jiran dapat Kereta dan Melancong Ke Luar Negara TUPPERWARE SPONSOR sebab sedara-mara anda beli dengan dia.

WhatsApp saya terus untuk daftar.
.
SEGERA!

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^