Monday 25 March 2019

BUKAN BISNES TUPPERWARE YANG AKAN UBAH HIDUP ANDA!




Saya pasti ramai yang pernah ajak anda sertai bisnes Tupperware.
Baik dari kalangan kawan mahupun ahli keluarga.
...
Dan saya pasti ada yang dijanjikan untung berganda dan pelbagai macam hadiah.

Anda perlu ingat!

Sebenarnya tak kiralah apa saja anda lakukan, asalkan bersungguh pasti akan buahkan hasil.

Saya mula jual Tupperware pada bulan puasa 2013.
Masalahnya, saya tak pernah minat pun dengan produk Tupperware.

Yang menjadikan saya kekal bersama Tupperware ialah kerana ia bisnes yang mudah.

Tak perlu komitmen yang tinggi dan senang jual.

Apa yang saya maksudkan ialah saya tak perlu beli dan simpan stok untuk jual sebab dah ada stokis yang uruskan hal tersebut. Malah produk ini sudah ada peminatnya tersendiri.

Apa yang perlu saya buat ialah terus beriklan saja.

Tetapi, kemahiran untuk menjual dan mengenal produk ini mengambil masa yang agak lama untuk dikuasai.

Namun, ANDA BERUNTUNG kerana pada tanggal 7 April ini di Kuala Lumpur akan diadakan seminar khas kepada yang berminat untuk menyertai bisnes ini.

Tempah tiket anda sebelum 30 Mac 2019 kerana anda akan dapat:
1) 🎁 Hadiah Tupperware Oversea
2) 🍰 Manisan sebagai Pencuci Mulut
3) 🎯 Cabutan Nombor Bertuah

😍Jika ada yang berminat, sila pm atau hubungi;
📲 014-225 1686 ( Pn. SueMini Suep II)
Harga tiket : RM10.00/pax

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^