Thursday 16 June 2016

Apa Sebab Orang Suka Join MLM?

Sebab MLM ni ada 3 feature yang hebat.

1) Family Bonding
Bila kita join, yg gagal kerana mereka suka bergerak secara solo, sedangkan MLM itu memberi maksud Membantu Lebih Menjayakan. Dalam apa2 bisnes selain MLM pon Base kita mesti kuat baru Income kita kencang. Dan semangat yang ditiupkan para trainer membuat kan mereka positif dan percaya akan perkara ghaib(Future Image)
 
2) Net Profit
Orang yang buat MLM x perlu keluar Modal yang besar, tapi boleh dapat keuntungan potensi pulangan seperti orang yang keluarkan Modal Yang besar. Bila dapat hasil, orang MLM tak perlu rolling duit yang banyak sebab kebanyakan mereka bijak menggunakan Media sosial yang percuma.
 
3) Konsep Adil
Bisnes selain MLM, income Seorang Agent tidak mungkin boleh memintas Master Dealer/Stokist. Sebab hanya satu bonus iaitu Komisen. Tapi dalam MLM mereka ada pelbagai jenis bonus dan INCOME dibayar setimpal USAHA. Upline kalau join 2 tahun lepas sekalipun kalau bergerak sebelah kaki je, Bonus tetap takde. Downline kalau join harini, kalau gerak Kiri dan Kanan (Binary) downline yang dapat Income. Perkara ni ada dikupas DAO jika kita selalu tengok video beliau.

Malangnya, MLM disamakan dengan Wajah Pyramid. Hakikatnya aliran Wang dalam dunia inipun berbentuk Pyramid. Dan Bangunan Yang kekal utuh hingga ke hari ini juga Berbentuk Pyramid. Hehehe..
Itulah dunia tiada yang sempurna, setiap bidang ada Good and Bad side.
Dan saya jalankan perniagaan Dropship + Network Marketing.


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^