Tuesday 12 April 2016

Belajar di TM SME Biz Fest

Assalamualaikum,

Kawan-kawan apa khabar? Masa saya taip entri ni, saya baru sahaja selesai makan malam setelah pulang dari seharian belajar di TM SME Biz Fest 2016 di Hotel St. Gales Wembly, Pulau Pinang.

Seronok! Dah la masuk PERCUMA. Saya dapat info tentang program ni dari kawan di facebook.
Kebetulan ada masa terluang, jadi saya pun daftarkan diri untuk hadir pada tarikh dan lokasi terdekat.
Cara nak daftar tu senang je...
sila layari www.tm.com.my/smebizfest
Dah daftar nanti dapat email macam ni..

Dalam email penuh tu ada QR code.
Nanti bila dah sampai destinasi akan ada action team dia yang akan sambut dan scan QR code tu guna tab. Canggih!
Pastikan fon tu boleh display QR code tu tau.
Dalam event ni ada 4 orang special guest.
Tapi semua yang naik pentas semua orang yang best! Even dia punya emcee pun best. Sangat gentlemen.

Ramaikan?

Untung dapat duduk depan...



Inilah emceenya

Mr. Teh Kee Sin, Advisor Secretariat TM SME

Speaker pertama, En. Khaidir Elias, Vice President of Sales, Consumer & SME Telekom Malaysia..

Ada goody bag. Ada majalah, notebook, booklet dll.

Sesi soal jawab 5 minit bersama

Sempat bergambar dengan Mr. Teh. Orangnya sangat mesra. suka sangat bersembang dengan dia

Sarapan pagi disediakan... sedap!

View dari dewan makan hotel

Ada exhibition juga dalam event...

Nak daftar ahli SME kat sini pun boleh...

Guest Speaker #1, peneraju rumah makan/ restoran MyBurgerLab Teoh Wee Kiat

"Untuk dapatkan hasil yang berbeza, anda kena buat sesuatu yang berbeza"

Teknik pemasaran

Cara kita...
Guest speaker #2 Manfred Mayer, Head of Developement LAZADA


Eddy Yap, Head of Marketing LAZADA Malaysia

Sporting kan diorang ni??

Lunch time! Sangat best. Dan SEDAP!

Sebabkan nak amalkan kemelayuan, kami duk bersila aja...

Walhal tak cukup kerusi... HEHEHE!

Last speaker, siapa kenal?

Bersemangatkan beliau bercerita?

Umur dia baru 26~27 tapi dah nak kena handle 500 orang ejen dan 50 buah stokis seluruh Malaysia!

Nampak Lawa! Nampak Lawa! Dia pakai NV! ;)


Sekali lagi emcee tutup acara dan tutup dengan lucky draw!

Last... desert untuk tea break



Sempat bergambar dengan very charismatic En.Khaidir Elias

Bye bye Wembly Hotel!

Bye-bye Penang...
TERINGIN TAK NAK JOIN EVENT MACAM NI DENGAN SAYA?
JOM! DAFTAR MASUK JOIN GROUP SAYA.
SAYA JEMPUT ANDA KE SEMUA EVENT SAYA PERGI!
013 973 3779

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^