3T Dalam Bisnes Yang Anda Perlu Tahu

3 Isu yang berlaku dalam Membina Perniagaan, siapa nak tahu say 'I'?

Baguuuss, tepuk tangan untuk Anda

Ada 3 'T' :

1- Tak Beri Masa, ia berlaku kepada saya sendiri dalam perniagaan saya sebelum ni, orang tak sempat kenal, saya dah tutup dulu... Mengharapkan boleh kaya cepat.


2- Tak Konsisten, kata lain Istiqamah, very powerful! Masa tahun 2012 saya mula meniaga full-time. Tapi sekejap je kaya. Lepas tu kejap je jatuh. mujurlah rajin berblog. Masih di ranking tinggi dalam enjin carian.


3- Takda Matlamat, saya sendiri pernah berhentik. Tarik hand brake bila tak clear & blur tentang matlamat ibarat bawa kereta tak tahu nak pergi mana, akhirnya minyak & duit tol banyak habis, kita yang frust!


Faham ke faham? Adakah anda rasa apa yang saya kongsikan ini bagus? Nak lagi? Say 'I' bagi yang serius nak tahu lagi!

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^

Terima Kasih Sudi Lawat~. Powered by Blogger.

Search This Blog

Jom Jadi Peminat Tupperware Malaysia

Google+ Followers

Followers

Tupperware Sg. Petani TV: Jom Tapau Weh!

i-Radio LTFM