Tuesday 1 March 2016

3T Dalam Bisnes Yang Anda Perlu Tahu

3 Isu yang berlaku dalam Membina Perniagaan, siapa nak tahu say 'I'?

Baguuuss, tepuk tangan untuk Anda

Ada 3 'T' :

1- Tak Beri Masa, ia berlaku kepada saya sendiri dalam perniagaan saya sebelum ni, orang tak sempat kenal, saya dah tutup dulu... Mengharapkan boleh kaya cepat.


2- Tak Konsisten, kata lain Istiqamah, very powerful! Masa tahun 2012 saya mula meniaga full-time. Tapi sekejap je kaya. Lepas tu kejap je jatuh. mujurlah rajin berblog. Masih di ranking tinggi dalam enjin carian.


3- Takda Matlamat, saya sendiri pernah berhentik. Tarik hand brake bila tak clear & blur tentang matlamat ibarat bawa kereta tak tahu nak pergi mana, akhirnya minyak & duit tol banyak habis, kita yang frust!


Faham ke faham? Adakah anda rasa apa yang saya kongsikan ini bagus? Nak lagi? Say 'I' bagi yang serius nak tahu lagi!

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^