Wednesday 13 May 2015

Perbaharui Keahlian Tupperware

Al-kisahnya, tadi ada downline dari Puchong text message saya,
"En.Min, tadi saya nak beli barang di stokis, tapi stokis cakap keahlian saya dah expired..."
Saya pun semak di www.twbiznet.com.my
Tengok dalam database nama dia ada lagi, cuma dan inactive.

Kalau kes macam ni anda pernah dapat anda kena tahu beberapa perkara yang saya nak beritahu ni;
1. Jika anda belum expired, boleh renew dengan buat pembelian bernilai minima RM212.00
2. Periksa keaftifan ID anda dengan merujuk kepada upline atau HQ Tupperware (Tel: 1300 88 5500) dulu sebelum daftar keahlian baru dengan stokis. Kenapa? Sebab memang ada berlaku stokis yang nak anda daftar dengan mereka supaya mereka dapat bonus rekrut.
3. Untuk pengetahuan, untuk kekalkan keaktifan ID tupperware anda, kumpul poin pembelian sekurang-kurangnya RM626.00 setahun.
4. Jika belian anda kurang dari RM626.00 tu, ada tempoh 6 bulan sebagai akaun inactive. Nak aktifkan balik cuma perlu buat pembelian RM212.00 minimum.

Nak check keaktifan ID Tupperware anda? Dah expired ke belum? Hubungi saya 013 973 3779

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^