Thursday 13 November 2014

Beri Peluang Kepada Diri Anda

Salam saudara/saudari,

Saya yakin, rata-rata di kalangan kita hari ini sangat berkeinginan untuk berniaga. Siapa tidak mahu hidup bebas hutang? Bebas kewangan? Boleh berzakat dengan banyak? Boleh bersedekah selalu? Boleh hantar mak dan ayah setiap tahun buat haji atau umrah?

Nak capai semua di atas, anda boleh teruskan dengan bekerja dan makan gaji. Cuma saya tidak pasti bilakah semuanya akan terlaksana. Umur makin lama makin meningkat, tenaga yang ada makin lama makin lemah, sampai bila kita nak tunggu semua ini? So, ketahuilah bahawa perniagaanlah yang berpotensi untuk membina tahap kewangan yang lebih bagus. Cuma bila tak faham rahsia bisnes yang sebenar akan menyebabkan ramai yang gagal.

Bila kita berniaga, kita tidak perlu tunggu orang lain datang untuk beri modal atau bantu kita. Kita yang perlu bina diri sendiri. Modal paling mahal dan utama dalam bisnes adalah otak kita sendiri. Modal kedua adalah keinginan kita. Kesilapan banyak agensi kerajaan hari ini ialah sibuk berikan loan. Apa lagi, bila dapat loan kemudian upgrade lah kereta, upgrade rumah, upgrade bini dan lain-lain.

Tahukah anda, undang-undang berniaga yang betul ialah dalam 3 tahun mesti capai sejuta yang pertama. Kalau tidak, mesti ada sesuatu yang tidak kena pada bisnes anda walaupun anda hanya menjual karipap tembam atau kuih cenonet.

Jom daftar bersama kami.
SeizinNya anda juga pasti boleh capai seperti kami!
=====>>>>> klik sini <<<<<=====

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^