Siri TV Kegemaran

chapter 18
damai sejahtera...
atas nama Tuhan yang maha pengasih lagi maha penyayang...

pe kabo teman-teman semua?
adoi... hari ni dah start cirit-birit... kurang selesa betul. mudah-mudahan perut ni di bersihkan olehNya...
start arini saya nekad nak makan ikan and sayur je... ayam dan daging aku nak sembelih sendiri... maaf, bukan sebab tak caya... tapi demi kebaikan... boleh diet skit. Harap dapat keredhaanNya.

Apepun cabaran kelab blogger cabaran 30hari harus diteruskan...
topik hari ni ialah siri TV kegemaran... sebelum ni pernah aku cerita... so, saya cerita jugaklah lagi...
tapi kali ni jom kita start ikut era...

80an
zaman ni banyak cerita saya suka... flashman, maskman, moero attack, satria baja hitam... sampai sanggup ponteng tadika...





90an
masuk tahun ni... sambung pula dengan power rangers...tapi dah mula tengok sikit-sikit cerita melayu cam pimai2 tangtu, paling suka senario la... pastu majalah tiga, dll


Y2K
bila masuk era tahun 2000 ni banyak sangat cerita lama yang dibawa kembali... tapi yang menjadi feveret aku...





haaa... tu dia feveret aku... korang camne?
cer share sikit...


0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^

Terima Kasih Sudi Lawat~. Powered by Blogger.

Search This Blog

Jom Jadi Peminat Tupperware Malaysia

Google+ Followers

Followers

Tupperware Sg. Petani TV: Jom Tapau Weh!

i-Radio LTFM