Thursday 11 September 2014

5 Lagu Cinta Kegemaran Saya

Chapter #8
Damai Sejahtera
Atas nama Tuhan yang Maha Pemurah lgi Maha Penyayang

Oklah entry kali ni pendek je... tapi sebelum saya bagi tahu lima lagu jiwang feveret saya, saya nak umumkan sesuatu....

Saya open kutu/bayaran ansurans bagi set Tresure Box Tupperware Brands Malaysia.
Syaratnya;
Umur 18 tahun ke atas
dan barang akan dapat selepas kutu/bayaran ansurans selesai. Tujuannya bagi mengelakkan ada yang tak bayar.
Caranya;
1. Pergi ke tab daftar ; sisikan butiran beserta salinan ic dan pilih Tresure Box Set.
2. Kemudian, sms/whatsapp kepada saya nak buat kutu/bayaran ansurans.
OK lah, jom COUNTDOWN Lima lagu cinta yang saya dengar hari-hari...

5. TUBE - Jyuunen saki no Love Story (Kisah cinta 10 tahun lepas)

4. B2ST - Fiction

3. Hyper Act - Hanya Aku

2. Huh Gak - Eunjena (Always)

1. IM5 - Got To Know You

Haaa.... semuanya pop. Saya kurang minat lagu slow-slow ni... suka yang jenis rancak. Ada pop sikit, ballad skit, rock skit... Kalau jenis tangkap leleh tu macam hilang energy atau semangat...
Sebab hidup mesti ceria selalu! tak mau sedih-sedih tau...

2 comments:

  1. ada juga lagu melayu terselit satu..btw, nice selection of music!

    ReplyDelete
  2. bukan ter selit. memang suka... ada juga yg lain... tapi bukan feveret ;)

    ReplyDelete

Terima Kasih! ^_^