Thursday 27 March 2014

Keterujaan April 2014

Alhamdulillah,
Setakat minggu ke3 March perjalanan bisnes semakin lancar. Sales stabil dan jualan runcit pun boleh tahan!
Sampaikan sempat saya buat dua pelaburan pada bulan ini~

Public Mutual
Public Gold

Sehingga April 2014 ini saya cuma selangkah aja lagi untuk ke Star Bootcamp dan Rank Up kepada 3 Star Director! Kerana seorang lagi Senior Consultant saya Pn. Nor Hana Talha bakal bergelar director pada April 2014 dengan total sales dalam tempoh 2 bulan sebanyak 32 Ribu!!
Aaron(downline Pn.Hana), Saya dan Pn.Hana
Apa yang saya kagum dengan team beliau ini ialah, mereka sangat berdikari. sebagai konsultan biasa, mereka mampu maintain sales sekurang-kurangnya RM2000 setiap bulan sejak direkrut pada November 2013. Even group WhatsApp JTW Family pun dah kian MERIAH!
group ini sahaja pun hampir cecah 50 orang~
Apa yang saya seronok dengan bisnes ni ialah LESS modal dengan sistem yang kami buat. Nak bisnes offline, besar gak modal. Nak bayar deposit kedai atau pejabat lagi, utiliti lagi, pekerja lagi, stok barang lagi, marketing lagi dan macam2 lah. RM5k memang xcukup.

Tapi kalau biz dropship, terlepas dah modal nak wat stok barang. Tapi pening nak cari supplier lagi, nak upah orang buat website lagi, nak msukkn produk dalam website lagi, marketing lagi...

Paling senang dengan dropship Kelab Tupperware Malaysia ni Stokis dah ada, tutorial Blog dah ada, Produk pun pelbagai. Yuran RM70 dan tiada maintenance bulanan. Siap sign up je terus boleh buat marketing.


Target untuk bulan seterusnya ialah...
MELAYAKKAN DIRI KE TRIP INSENTIF Tupperware Brands!!
Jom kita pergi sama-sama! Anda juga layak berjaya ke percutian insentif ini PERCUMA!!


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^