Tuesday 28 January 2014

Anugerah Juara Lagu 28

Pada malam rancangan tersebut memang aku tak sempat nak tengok. Baru je nak start tetiba fon berdering.
customer nak jumpa...
Balik rumah je... tengok2 diorang dah nak annouce winners.
Lagu yang memang catchy, selamber! best sangat2 Altimet and Awie Rafael

Hafiz mantap!

Ronnie nampak HOT dalam suit ni :)

Seksinya Jac

Personally memang aku suka Hyper Act. Tengok masa semi final pun dah rasa BEST! Dan semua yang menang tu memang aku stuju sangat2lah!
Keputusan Rasmi AJL 2014 Anugerah Juara Lagu 28
  • Persembahan Terbaik: Hafiz- Bahagia Deritaku
  • Vokal Terbaik: Ikut Rentakku – Jaclyn Victor
  • Tempat Ketiga: Kalau Aku Kaya – Awi Rafael & Altimet
  • Naib Juara: Hanya Aku – Hyper Act
  • Tempat Pertama (Juara AJL 28): Bahagiamu Deritaku – Hafiz
Citer pasal Tupperware plak...yelah dah dekat 3 hari nak closing ni...saya nak ucapkan
Gong Xi Fa Cai! Xin nen Quay Le!! Selamat Tahun Baru!!
Sempena tahun baru cina ini saya offer pakej Special, Pakej keahlian bernilai RM260

Anda boleh hubungi 013 973 3779 untuk mendaftar ;)
Dan semestinya nak coaching ni bukan sahaja secara personal. Malah kami juga ada whatsapp group yang terdiri daripada distributor2 yang aktif dan bermotivasi!
Masih ada beberapa kekosongan. Kehadiran anda sangat dialu-alukan



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^