Tuesday 5 November 2013

Bisnes Online Tupperware Malaysia


Assalamualaikum,

kali ni saya nk tunjukkan lakaran ringkas bagaimana sistem bisnes online dilakukan dalam perniagaan Tupperware Malaysia.
Tapi sebelum tu, saya nak ucapkan terima kasih kt sifu saya, abang Syam yang banyak mendidik saya dari segi teknikal, motivasi dan TERIMA KASIH kerana memperkenalkan saya dalam dunia budaya Melayu yang lebih dalam.
Meriah betul hidup sekarang denga Tupperware Team Power!
Menyaksikan Abg Syam bertanding dalam pertandingan pantun peringkat negeri Oct 2013 di Negeri Sembilan
Abg Syam dan rakan2 sayembara puisi kemerdekaan
menyaksikan kemeriahan persiapan malam sayembara peringkat kebangsaan 2013
Sempat melawat beliau ketika sedang melakukan tugas hakiki
Terima kasih atas pemberiah hadiah Tupperware yang superb!
Awesome kan katalog dan Tupperware ni?
SO, NOW lets get back to Tupperware business!!
Okay, ramai yang memang kurang faham macam mana bisnes Tupperware ni menguntungkan korang semua.
Senang citer camni,
Daftar ahli Tupperware Brands Malaysia RM70 --> nak jadi ahli yg aklif 
MESTI buat belian AT LEAST/SEKURANG-KURANGNYA RM150(nilai runcit)
Lazimnya,
orang yang offer kat anda keahlian tupuuerware RM70 akan buat belian atas nama anda selepas anda didaftarkan. Dengan cara ni, mereka buka saja rolling modal tupperware untuk dapat untung runcit, tapi mereka juga dapat 3~5% dari belian tersebut sebagai komisen belian tajaan.

KENAPA mereka buat macam tu?
SEBAB bagi seorang konsultan/ahli tupperware, mereka hanya perlu buat jualan RM300~RM500(nilai runcit) sahaja. So, kalau diorang niaga tupperware, ofcoz la rugi kalau beli atas nama sendiri lebih2. Kalau beli atas nama downline dapat pulang modal lebih skit.

Walau bagaimanapun,
kedua-dua pihak still dapat manfaat daru Tupperware Brands Malaysia!
jom kita tengok lakaran ringkas ni...
amacam, jelas tak?

SO, kesimpulannya. Kalau nak betul2 untung... daftar ahli tupperware ngan saya, then...lepas dapat ID Tupperware Brands Malaysia pergi ke stokis berdekatan anda dan purchase barang cepat2. pastu, start amik gambar dan post kat FB, Twitter, Instagram atau blog anda. Saya sangat menggalakkan anda untuk ada blog tuppuerware online anda sendiri, SEBAB.... pembeli $*** ******re kebanyakannya baca blog. Sbg SILENT READER. Sebab tu saya letakkan counter pada blog saya. Anda rasa sanggup ke saya nak baca sampai seribu kali blog sendiri sehari. Dah tentu TIDAK!
Apa tu $*** ******re? (ini rahsia yang saya akan bongkar bila anda daftar ahli tupperware dengan saya ;D hehehe)
>> Klik Di SINI <<
>> Klik di SINI <<