Tuesday 8 October 2013

Kelebihan Join Ahli Tupperware Malaysia AWAL

Assalamualaikum,
Ramai orang tanya saya, camne ko jual tupperware? leh hidup ke duk kat rumah je?
hmmm....susah saya nak jawab.

TAPI yang saya boleh bagi tau...saya buat duit guna blog je...
tengoklah statistik hari ini. kat KOREA pon lepas juga... 
cuma anda perlukan teknik pemasaran yang betul...  
nak tau caranya? 
jadilah ahli... 0139733779 Yoshi...

Ada juga yang tanya, apa kelebihan jadi ahli?
BANYAK! Lebih dari sekadar wang...sebab JomTapauWeh adalah sebahagian dari Team Power

SAYA MAHU DAPATKAN WANG SEGERA. Boleh?
YA!
JIKA
#1 Anda daftar segera
#2 Anda benar2 berusaha

APA KELEBIHAN DAFTAR AWAL?
#1 Cepat dapat stok.
#2 Mudah untuk kumpul komisen sebelum tarikh tutup promosi/kempen
#3 Bantuan sales dari upline dan downline yang lebih awal
#4 Sempat dapatkan barang edisi khas yang digilai peminat Tupperware.
Inilah yang anda akan dapat bila jadi ahli