Saturday 3 August 2013

Sabtu yang Superb!!

Hari ini aku rasa letih sangat. Tak taulah kenapa. Ke hulu hilir bawa barang kot?
Pagi tadi bersahur dengan bubur lambuk pemberian pelanggan abg Syam. Adalah juga campur lauk2 semalam skit...(hahaha)
Tapi very nutritious tau! Sayur pelbagai warna dan air yang cukup.
v(^.^)v
Dan cam biasa, mesti nk kena check notification kat fb.
Luar biasa, mmg baaanyak giler feedback sampai nk tertidur balik aku melayan orang2 yg pm.
Siap2 mandi, terus jemur kain baju.
Tengok jam, rupanya dah kul 9 lebih!
Wah...pantas betul masa berlalu..
Actually aku plan nk ke Raja Chulan jap kul 10 ambilkan barang customer. So, bergegas la aku ke LRT Chempaka nk kejar masa. Sebab nk berkejar plak ke stokis Ampang sebab ada Assembly.
Nak jadikan cerita naik je tren tu, ramai plak yg duk sibuk call aku. So, kat transit yang patut aku tukar aku terlepas. Adoyai! Terbuang dah emas(masa) aku kat situ...
Pom pam pom pang... kul 1 gak beres. Sampai Chempaka balik dah kul 2.30ptg.
Alamak dah lewat ni...perjumpaan ni is my first meeting with other Tupperware consultants around KL. Eddy pun dah tunggu aku sejurus aku turun tren & kitorang terus naik teksi ke sana. So, kenal la aku ngan well-known Shireen Tan kat sini dan Michelle.
Aku pun actually tak berapa kisah pun famous mana diorang ni (muahaha!)
Yang penting boleh belajar something dari event ni.
And...dalam event ni aku tengoklah ramai orang yg "maafkan saya, ni 1st time saya present" punya orang... tak kisah la. Summary, assembly ni penting kalau kita nk blajar cara yang betul buat product presentation. Kita boleh tengok camne satu2 team tu buat recognition untuk consultant2 yg hit big numbers dan banyak lagi...!!
Abis je assembly, aku & atok ku Eddy pi borong2 skit kt stokis mengakibatkan(cewah...ayat!) kitorang kena angkut 3 kotak besar balik rumah naik teksi. Pastu naik pangsapuri kat level 4 guna tangga. Gigih tak kitorang? (Pinjam ayat ye sifu! Hehehe..)
Letak je barang, trrruuuss...mata layu dan... zzzZZZ sampai berbuka.
(^.^)
Tu lah ceritanya...
By the moment entry ni dibuat, aku otw nk pi jalan2...
(^_^)v ~peace...
PS: Sape2 yang kenal insan2 yg nk dibantu untuk dapatkan extra cash. Boleh contact saya k. 0139733779
Bukan nk bagi free tau. Kena kerja!
Team work makes a Dream works