Saturday 24 August 2013

Maafkan diri dan terus BERUSAHA!

Hari ini...
Bangun pagi entah Jepun mana call nak cari part-time. ingat boleh je nak nego...tapi...
rasa cam bukan Jepun kot?
Anyway,perkara paling penting hari ini nak cerita pasal memaafkan diri sendiri.
Cemburu sangat tengok kejayaan sifu hari ni.
4 orang rekrut. Dah la sorang tu bawa 2 orang skali terus.
Mana tak panas punggung ni. Hati pun tak keruan rasa.
Tambah pula... sob..sob... (TT_TT)
Hari ni saya diduga dengan berita yang menjatuhkan moral kerja saya.
Nak nangis rasa... 
Tak mau la cerita...sedih betul rasa.
 
Tetapi itu bukan penghalang! Saya akan untuk terus maju. Maafkan diri, perbaiki kesilapan. Ini bukannya masa untuk bersedih! 
Cahaya sudah hampir. Teruskan perjuangan! Usahakan sedetik lebih~!!!
Alhamdulillah, hari ini boleh rekrut 2 orang.
TERIMA KASIH upline-ku Eddy sebab tolong closing sorang kat KL. Alhamdulillah! Alhamdulillah! Alhamdulillah!!
 
Semua dugaan ni pasti ada hikmahnya. Finish Strong!!
Malam ni saya kena buat extra effort untuk tutup lubang sedia ada.
Mesti mau jumpa dengan lebih ramai orang. Ramai lagi yang belum bertemu peluang merubah hidup dengan Tupperware.
So, sebagai langkah setapak kehadapan, aku nak prepare untuk ******gift! (censored hehehe...)
Orang pertama yang akan recieve menda ni ialah Mr.Lee dari Temerloh!
 Oh, YA!
Kepada semua warga Pahang, di Kuantan khususnya jangan lupa!!!
Kalau nak belajar buat bisnes Tupperware ni secara online. Dengan JAYAnya! Mesti hadir program ini! Lebih ramai orang yang anda bawa lebih besar cek anda! ;)

See ya! (>_^)/" Jom masak-masak!