Thursday 11 September 2014

SEGMEN: Ben Ashaari - Impian Ku , Seorang Blogger!

BEN ASHAARI

Latar Belakang....
Atas request permintaan ramai yang berminat sangat nak kenal saya ni, so terpaksalah saya taip sekali lagi tentang diri saya...
Saya Kharul Mukmin Bin Sahrin berasal dari Bentong, Pahang. Berdarah kacukan Jepun dan Melayu, saya ada nama Jepun saya sendiri iaitu Yoshitaka Nobuhito. Dalam dunia bisnes, saya menggunakan nama Yoshitaka Nobuhito sebagai nama pena .  Saya sangat menyukai dan obses dengan nilai budaya negara orang lain dan untuk pengetahuan, saya melakukan bisnes Tupperware di bawah naungan Advanced Sales, BCO atau pun organisasi yang paling TERNAMA di Malaysia! 

Baca selanjutnya tentang diri saya di sini.

Kelebihan Blog #jomtapauweh 
Dalam banyak-banyak blog Tupperware kat Malaysia ni cuma saya je yang buat product review secara detail termasuklah video review.
Kalau blog orang lain ada juga vlog, tapi diorang banyak citer yang merepek-repek ala-ala syok sendiri. Itu dia punya suka. Saya cuma nak bantu customer atau dealer-dealer dapatkan informasi berkenaan barang secara teliti. 
Nah tengok video saya ni...

Impian
Sebagai seorang blogger, apa yang saya nak dari blog saya ni?
Kalau you all tengok blog dan vlog saya ni tak lain la dari dapat FREEDOM.
Terlalu am kalau nak cakap freedom/kebebasan aje... saya sukakan kebebasan masa, bebas kewangan dan kawan-kawan yang positif. Dari blog ni saya jana pendapatan UTAMA saya, dan dari wang yang terhasil dari blog ni jugalah saya melancong ke lebih lima buah negara!
Target saya seterusnya tentunya nak melancong oversea dengan family dan teringin sangat nak ada rumah sendiri.  

6 comments:

  1. Salam Kenal!

    Selamat Berblogging !!

    ReplyDelete
  2. Salam perkenalan Yoshitaka Nobuhito. Wah rasa mcm cakap dengan org Jepun je kan :D
    Besar impian tu, tapi nothing impossible kan. Moga jalan untuk mencapai impian dalam dunia blog ni dipermudahkan lah ya. Ameen.

    Salam perkenalan daripada saya -- Alieff.
    http://alieff-artwork.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum... datang daripada segmen yang sama, suka dapat berkenalan dengan anda : Segmen Ben Ashaari : Impianku Seorang Blogger

    mselim3

    ReplyDelete
  4. Hai, Ros singgah sini dari segmen yang sama. done follow #30
    http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  5. singgah sini., salam perkenalan..eda kenal abg yoshi..

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete

Terima Kasih! ^_^