Wednesday 11 September 2019

KENAPA PILIH BISNES TUPPERWARE?


Ramai yang bertanya Yoshi “KENAPA PILIH BISNES TUPPERWARE sebagai EXTRA INCOME? “
.
Jawapan Yoshi :

Saya mencari bisnes yang #MUDAH iaitu dalam erti kata tak perlu berhempas pulas nak buat promosi. 
Segalanya dah sedia! 
Promosi dari syarikat, pemeriksaan kualiti dari syarikat, promosi hebat dari syarikat, challenge dari syarikat dan ALASAN paling UTUH ialah yakin bisnes ini bagus kerana sudah bertahan selama 54 tahun. Sebut sahaja #TUPPERWARE. terkenal seantero dunia.

 Barang tak basi / expired / lapuk. 
Plastik yang kami jual ini bukan sekadar bekas plastik letak lauk dan makanan sahaja tetapi dah pelbagai jenis barangan isi rumah sudah diinovasikan. 
Semuanya dipercayai dan orang kata tanpa was was. 
Jenama dah diakui HEBAT. Malah, tak perlu risau kalau tak abis jual. Semakin lama di simpan semakin berharga sebab #limited edition. 
Barang yang tak basi mudah nak simpan dan kalau peram di bawah katil pun ibarat simpan emas dalam rumah. Semakin bernilai.

 Pelbagai insentif tersedia seperti komisen dan bonus jualan bertingkat tingkat. 
#Bonus leadership dan yang paling Yoshi suka adalah #kereta #percuma dan juga #melancong percuma di negara yang menarik. Semua ditanggung oleh Tupperware!
Ramai orang tak tahu betapa seronoknya Yoshi melancong dengan Tupperware.

Inilah 3 sebab saya bertahan dalam bisnes ini. 
Bisnes yang bagi saya lubuk rezeki. 
Sebab tu dah 6 tahun saya makan hasil dari pendapatan yang saya buat secara part time sahaja.
Jadi, kenapa masih mencari dan ragu-ragu?. 
Tupperware adalah resepi untuk mendapat pendapatan dengan cara yang mudah.

Anda perlu ada strategi sahaja. Dapat strategi dan formula serta istiqamah.. anda akan kecapi betapa indahnya dunia dengan bisness ini.
Hubungi Yoshi sekarang untuk daftar keahlian anda.. saya tunjukkan jalan.




No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^