Jom Tapau Weh! ❁ MEMANG BEST!

Dapatkan pelbagai maklumat di sini dan ikuti kisah perjalanan saya bersama Tupperware Brands Malaysia! Jom Tapau Weh! ✌☺

jual tupperware malaysia murah | tupperware malaysia catalogue | tupperware malaysia branch | tupperware malaysia promotion

i-Radio LTFM

Search This Blog

Saturday, 7 July 2018

PAK MAT WESTERN BUKIT MINYAK, PENANG

Alhamdulillah...

Memang sedap giler masakan kedai ni!
Yoshi puas hati sebab RASA dia memang PADUUUU. Sos dia tu boleh ketagih beb. Tak reti nak habaq lagu mana. Boleh lawan hotel punya.

Harga pun murah je. Fish Fillet pun baru RM7.90, Nasi Goreng Lamb Grill pun baru RM16. Isi lembut. Portion pun puas hati.

Servis tip top. Masa sampai je waiter dia dah sedia tunggu. Tanya nak duduk berapa orang. Order siap cepat walaupun ramai orang. Layanan baik, siap tanyak setiap meja ”ada yang tak dapat lagi tak? Rasa okay tak?"

Lokasi korang boleh cari guna google maps atau waze. Tak susah pun nak jumpa.



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^

Terima Kasih Sudi Lawat~. Powered by Blogger.

Followers

Google+ Followers

TABUNGAN + PERBELANJAAN = PENDAPATAN

TABUNGAN + PERBELANJAAN = PENDAPATAN
Cuba buat keputusan jumlah yang anda ingin simpan sehingga ke waktu tertentu, kemudian campurkan dengan kadar perbelanjaan bulanan anda. Hitung jumlahnya untuk tentukan kadar pendapatan yang anda perlu perolehi.

Tupperware Brands menyediakan pelbagai pendapatan dan tabungan yang anda mungkin perlukan.

Jangan tunggu sampai esok. Hubungi Yoshi SEGERA di 0139733779 atau jomtapauweh@gmail.com