Saturday, 7 July 2018

PAK MAT WESTERN BUKIT MINYAK, PENANG

Alhamdulillah...

Memang sedap giler masakan kedai ni!
Yoshi puas hati sebab RASA dia memang PADUUUU. Sos dia tu boleh ketagih beb. Tak reti nak habaq lagu mana. Boleh lawan hotel punya.

Harga pun murah je. Fish Fillet pun baru RM7.90, Nasi Goreng Lamb Grill pun baru RM16. Isi lembut. Portion pun puas hati.

Servis tip top. Masa sampai je waiter dia dah sedia tunggu. Tanya nak duduk berapa orang. Order siap cepat walaupun ramai orang. Layanan baik, siap tanyak setiap meja ”ada yang tak dapat lagi tak? Rasa okay tak?"

Lokasi korang boleh cari guna google maps atau waze. Tak susah pun nak jumpa.



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^

Followers

Google+ Followers