Monday 1 January 2018

Saya Mencari Calon DIQ

Assalamualaikum,

Salam Sejahtera...

Untuk tahun ini, saya mahu lebih fokus untuk melatih & melahirkan Director berbanding ahli biasa.

Ini tahun ke 4 saya dalam bisnes ini. Saya dah banyak buang masa memanjakan ahli-ahli yang sengaja meng'expired'kan keahlian mereka.

Alangkah rugi, bila jadi ahli, tapi cuma beli sekali. Lebih baik pm/wasap saya saja kalau sekadar nak beli sekali sekala.

Kali ini, saya nak bantu yang benar-benar nak buat duit saja...

Apa bezanya Ahli DIQ dengan Ahli Biasa?

1. Komitmen
Tentunya, seorang D.I.Q ni ada ciri-ciri mampu memimpin dan sanggup beri komitmen serius terhadap bisnesnya. Walaupun cuma daftar dengan modal serendah RM78.

2. Pendapatan
Seorang D.I.Q berjaya mengharungi cabaran dan konsisten dengan bisnes ini tentunya akan raih sekurang-kurangnya RM400~RM800 secara pasif & RM1000~RM4000 secara retail sebulan. Jika dia boleh mengekalkan prestasinya setiap bulan, pasti 4 angka dalam genggaman.

3. Hadiah
Seorang DIQ/Director takkan mungkin dapat hadiah 'biasa-biasa' macam yang customer order banyak dapat Tupperware percuma. Pastinya hadiahnya, hamper menjulang TINGGI, atau mungkin dalam bentuk Pakej Melancong/Retreat sama ada tempatan mahupun di luar negara dengan tajaan dari Tupperware.

Jika anda adalah calon yang saya cari, joommm!
Hubungi saya! Klik untuk whatsapp 013 973 3779

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^