Thursday 7 December 2017

Kenapa Tupperware Bagus?

KEISTIMEWAAN DAN KELEBIHAN TUPPERWARE
🌷🌷🌷🌷🌷🌷

TAHAP ANTARABANGSA
Diperbuat daripada bahan yang selamat, bebas toksik dan bebas karsinogen, produk Tupperware tidak menyebarkan bahan kimia berbahaya kepada kandungan makanan atau minuman. Produk Tupperware melepasi tahap piawaian global seperti piawaian US Food and Drug Administration (FDA) dan piawaian Japan Polyolefin Hygienic Association

WARNA SELAMAT
Warna warna produk Tupperware yang terang dan menarik boleh dinikmati tanpa sebarang kerisauan. Kesemua pewarna didaftarkan di bawah senarai French Positive List, Circular Letter No. 176 dan menepati piawaian Council of Europer Committee of Ministers Resolutions AP (89) 1.

MESRA ALAM
Tupperware memainkan peranan proaktif dalam menyelamatkan alam sekitar dari pencemaran dan kerosakan dengan menghasilkan produk yang tahan lama, agar tidak menyumbang kepada pembuangan dan pembaziran berlebihan.

WARANTI SEPANJANG HAYAT
Produk Tupperware dijamin dari sebarang keretakan, mahupun sebarang kerosakan di bawah penggunaan biasa sepanjang penggunaan produk tersebut.

TAHAN GELOMBANG MIKRO
Produk kalis gelombang mikro diperbuat daripada bahan yang khusus utk tujuan penggunaan gelombang mikro dan menepati badan-badan berikut ; USA-Toxic Substances Contol Act Inventory (TSCA), Canada-Domestic Substances List (DSL), European-Inventory of Existing Chemical Substances (EINECS), Australia-Australia Inventory of Chemical Substances (AICS), Korea-Korean Existing Chemical List (KECL), Japan-Japanese Inventory (ENCS)

KUALITI YANG TINGGI
Produk Tupperware tahan lama dan diperbuat daripada bahan berkualiti tinggi, serta telah melepasi pelbagai pemeriksaan bagi memastikan tahap rekaan dan pembuatan yang teliti.
Usaha usaha ini menjadikan produk kami sesuatu yang menarik untuk digunakan bagi sebarang perayaan.

Jom dapatkan stok tupperware terkini 😊

013 973 3779 Mukmin
Ejen Tupperware Online

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^