Tuesday 21 November 2017

KEHIDUPAN SAYA BERUBAH 360 darjah


-> Boleh ke KAYA Yoshi ngan jual plastik??
-> Sekarang kau dah geng Makcik Party Tupperware Hahaahaha (ketawa sindir)
-> Berapa banyak sangat pun untung jual plastik nie ??
.........

Semua DIALOG ini Yoshi dah puas dengar dan masih terniang ngiang sejak awal awal masuk dengan cuma RM15.00 sahaja komisen pertama dan diketawakan orang bila mengangkut tupperware kesana kesini.. asal ada event apa apa.. saya edarkan katalog dan ada yang buang pun katalog tu.. orang kata muka tebal jer nak niaga..
.
Biarlah apa orang nak kata.. Saya fikirkan “Mak dan ayah kat rumah nun.. nak makan apa??.. mereka mesti nak jugak rasa hidup senang”.
.
Setiap kali rasa DOWN.. Saya pasti kembali kepada matlamat nak dapat EXTRA INCOME untuk “Hidup Senang dengan MAK AYAH..” . Saya teringin nak shopping pergi pasar atau mana mana dengan ambil je barang tu tanpa tengok harga.. asal mak dan ayah suka barang tu.. “BAYAR sahaja..”
.
Itu matlamat saya walau banyak benda berlaku dan ramai yang tak percaya bisness ini boleh buat duit !!
.
Tujuan kali ini post saya bukan nak menunjuk nunjuk.. tapi Yoshi nak SHARE.. kehidupan saya dah bertukar 360 darjah dan kini.. nikmat itu dah sedikit sedikit dapat dirasai..
.
Syukur alhamdulillah..
.
Saya nak anda juga yang patah semangat untuk teruskan perjuangan menjual benda plastik ini.. kembali kepada matlamat asal dan gunakan STRATEGI yang betul.
.
Saya sedia membantu untuk tunjukkan TEKNIK ONLINE yang saya buat dan lakukan sehingga apa yang saya dapat hari ini !!!
.
.

Ini Number Yoshi yang perlu dihubungi untuk anda yang nak tahu caranya...

—> www.wasap.my/60139733779/saya+Nak+Daftar+Kembali+Jadi+Ahli+TUPPERWARE+Sekarang+Jugak
.
.
Salam pagi Selasa !!
Yoshi @ Mukmin
0139733779

#BNCSUPERSTAR
#jomtapauweh
#tupperwaremalaysia

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^