Monday 7 August 2017

Daftar Ahli Tupperware Online

Assalamualaikum semua...
Salam Sejahtera,

Ramai yang bertanyakan soalan ni...
"Encik, nak daftar ahli online boleh ke?"

"Tak payah pergi stokis ke?"

"Nanti nak ambil stok macam mana? Order dengan encik ke?"

First... sebelum saya celoteh panjang...
Nak bagitau, sesiapa sahaja yang baru nak daftar ahli,dengan pembelian minima RM159 akan layak mendapat SATU HADIAH misteri. 

TAPI, saya bagitau ni, bukan nak umpan anda join dengan saya. Majoriti GAGAL dalam biz tupperware ni sebab join dengan harapan dapat hadiah masa join.
"Eh!!! Kenapa macam tu? Mana boleh cakap gitu?"
Saya cakap ni base on experience dan hasil dari SEMUA event yang saya dah pergi.
Majoriti yang berjaya, semuanya join sebab nak dapat hadiah LEPAS BERUSAHA keluar dari masalah kewangan.

Apa pun, memang berbaloi daftar dapat barang hadiah percuma... bolehlah tambah koleksi Tupperware di rumah kan?
Tupperware ni beli sekali tapi boleh pakai berkali-kali. Bukan jenis pakai buang dan dipandang enteng.
Jimat sangat sebenarnya & selamat di gunakan sebab bebas bahan kimia.
Nak daftar ahli boleh whatsapp 
013 973 3779

Panjang mukadimah tu kan?

Salam Kemerdekaan 2017


Selamat menyambut bulan kemerdekaan kepada seluruh warga Malaysia. Untuk seketika, apa kata kita tolak segala fahaman politik yang memecah-belahkan kita.
...
Pasai cara nak daftar ahli tupperware...
Sebelum nak daftar tu cuba selidik dulu serba sedikit dengan siapa kita nak daftar. Pastikan kita pilih upline yang betul-betul serius & memang memberi komitmen penuh dalam bisnes tupperware.(Macam saya. Heehehe)

Selalunya upline yang serius dalam tupperware ni korang boleh tanya apa saja pasal tupperware. Kejap je dia boleh jawab.(Macam saya... hehehe) boleh bantu bimbing & paling penting tak kedekut ilmu..

Sebab apa saya cakap macam tu?

Ramai yang dah terkena dik oii...
bila dah daftar barulah tau orang tu tak buat betul-betul bisnes tupperware ni...
buat separuh jalan je lepastu dah tak aktif..
ada pulak yang tak guide anak buahnya...
dibiarnya terkontang kanting mengharap orang tu buat sale untuk dia je..
tapi ilmu sedikit pun tak nak bagi..
Ramai juga yang daftar tapi langsung tak pernah kenal..sebab apa? Sebab DAFTAR TERUS KAT STOKIS...
Walk in selamber dek... dengan harapan tokey stokis akan ajar dia dan back up dia bila dia susah.
MALANG sungguh orang macam ni, hasilnya jadilah macam beberapa makcik ni...

"Makcik dulu daftar dengan stokis bla bla... mana tau dia letak makcik bawah siapa.."

Sebab yang daftarkan kat stokis tu staff dia. Dia letak je bawah siapa pun under organisasi dia. Akibatnya,
leader tu sendiri tak follow up perkembangan downline.
Maka berlakulah soalan-soalan "Dik Mukmin, boleh check ID akak tak? aktif lagi tak?"
"Encik Yoshi, boleh tolong check keahlian saya ke?"

Sepatutnya keep in touch le...tanya khabar atau pun perkembangan bisnes downline dia..barulah kawan tu semangat nak buat sale..

Kalau nak walk in, nak join team saya... tunjuk gambar atas ni.
Jangan lupa bawa salinan ic.

Sebenarnya ramai yang nak buat tupperware ni...
tapi bila dah tak ada info blur la kawan tu...
nak bergerak macam mana?
Jadi kesudahannya menjual jela... jadi penjual sampai letih... semput... give up dengan persaingan, permainan harga...
Rugi yang sangat-sangat sebab bila dah banyak buat sale tapi komisen ciput je...
sebab tu leader yang berkaliber bukan hanya nak berjaya seorang diri tapi berjaya bersama-sama anak didiknya.
Seorang leader yang bagus sedaya upaya hendak anak didik dia berjaya barulah pandangan masyarakat terhadap MLM ni tak sentiasa negatif..
masyarakat selalu negatif mengatakan orang atasan akan kaut semua untung...
padahal dalam Tupperware ni kalau orang bawah tu lebih rajin dari orang atas dia..
secara automatik imbuhan atau komisen akan lebih (macam saya... hehehe)
sebab itu perlunya ilmu.

Upline saya dah quit biz ni. Saya dah potong naik atas, dah bertukar upline dah...

Okay nanti sambung lagi next time...
saya akan bagi tips-tips cara nak daftar ahli online.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^