Jom Tapau Weh! ❁ MEMANG BEST!

Dapatkan pelbagai maklumat di sini dan ikuti kisah perjalanan saya bersama Tupperware Brands Malaysia! Jom Tapau Weh! ✌☺

jual tupperware malaysia murah | tupperware malaysia catalogue | tupperware malaysia branch | tupperware malaysia promotion

i-Radio LTFM

Search This Blog

Friday, 21 July 2017

Buat Kerja Di KL

Assalam semua... sibuknya Yoshi...
Seminggu mengajar cikgu-cikgu kat KL...
Ni pun nan ti nak pergi lagi... huhuhu...
Tapi Yoshi enjoy dengan kerja...
Walaupun payment sikit.
Tapi kita dapat kenal ramai orang dan bertambah pengalaman.
Jom, ikuti...


Mula-mula pergi ke Setapak. duk hotel ni...

Worldview Hotel. Rate dia kira oklah... dalam RM75 gitu...



Bilik kira ok lah... selesa...





















Luar bangunan ni ada bazar. Kejap je... sampai kul 5 petang cam tu dah habis...
Sempat pula jamah kuih

Sebelum balik Sg.Petani, singgah GM Klang Dulu....


Dah balik... boleh layan wayang...

Pastu beraya rumah kawan-kawan...


Saya sempat masak kek untuk bagi tetamu dan kawan-kawan.

Singgah rumah kawan... dapat makan laksa

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^

Terima Kasih Sudi Lawat~. Powered by Blogger.

Followers

Google+ Followers

TABUNGAN + PERBELANJAAN = PENDAPATAN

TABUNGAN + PERBELANJAAN = PENDAPATAN
Cuba buat keputusan jumlah yang anda ingin simpan sehingga ke waktu tertentu, kemudian campurkan dengan kadar perbelanjaan bulanan anda. Hitung jumlahnya untuk tentukan kadar pendapatan yang anda perlu perolehi.

Tupperware Brands menyediakan pelbagai pendapatan dan tabungan yang anda mungkin perlukan.

Jangan tunggu sampai esok. Hubungi Yoshi SEGERA di 0139733779 atau jomtapauweh@gmail.com