Jom Tapau Weh! ❁ MEMANG BEST!

Dapatkan pelbagai maklumat di sini dan ikuti kisah perjalanan saya bersama Tupperware Brands Malaysia! Jom Tapau Weh! ✌☺

jual tupperware malaysia murah | tupperware malaysia catalogue | tupperware malaysia branch | tupperware malaysia promotion

i-Radio LTFM

Search This Blog

Friday, 26 May 2017

Barang HOT Sempena Raya 2017

Barang ni rugi kalau korang tak grab awal.

Saya bukannya tak nak simpan stok.

Masalahnya, asal nak simpan je... ada orang nak...

Jadi nak simpan macam mana?

Lepas tu asal dah masuk bulan baru je barulah bertubi-tubi mesej kat whatsapp masuk...

"Encik ada stok ni tak?"
"Stok ni ada lagi tak?"
"Boleh dapat harga promosi lagi tak?"

Saya harap sis semua hadamkan pesanan ni...

Jangan tunggu gaji baru nak tanya. Kalau betul nak... bayar deposit. Booking siap-siap....

Rasa-rasa tak jadi ambil, takpe.... boleh refund...

kalau rasa-rasa SERIUS NAK terus whatsapp & bank in.

Mudah saja... nak jimat kos minyak. Kita pos... Guna ABX  Express cuma RM14 je... esok lusa CONFIRM SAMPAI!

www.wasap.my/60139733779
013 973 3779 YOSHI

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^

Terima Kasih Sudi Lawat~. Powered by Blogger.

Followers

Google+ Followers

TABUNGAN + PERBELANJAAN = PENDAPATAN

TABUNGAN + PERBELANJAAN = PENDAPATAN
Cuba buat keputusan jumlah yang anda ingin simpan sehingga ke waktu tertentu, kemudian campurkan dengan kadar perbelanjaan bulanan anda. Hitung jumlahnya untuk tentukan kadar pendapatan yang anda perlu perolehi.

Tupperware Brands menyediakan pelbagai pendapatan dan tabungan yang anda mungkin perlukan.

Jangan tunggu sampai esok. Hubungi Yoshi SEGERA di 0139733779 atau jomtapauweh@gmail.com