Barang HOT Sempena Raya 2017

Barang ni rugi kalau korang tak grab awal.

Saya bukannya tak nak simpan stok.

Masalahnya, asal nak simpan je... ada orang nak...

Jadi nak simpan macam mana?

Lepas tu asal dah masuk bulan baru je barulah bertubi-tubi mesej kat whatsapp masuk...

"Encik ada stok ni tak?"
"Stok ni ada lagi tak?"
"Boleh dapat harga promosi lagi tak?"

Saya harap sis semua hadamkan pesanan ni...

Jangan tunggu gaji baru nak tanya. Kalau betul nak... bayar deposit. Booking siap-siap....

Rasa-rasa tak jadi ambil, takpe.... boleh refund...

kalau rasa-rasa SERIUS NAK terus whatsapp & bank in.

Mudah saja... nak jimat kos minyak. Kita pos... Guna ABX  Express cuma RM14 je... esok lusa CONFIRM SAMPAI!

www.wasap.my/60139733779
013 973 3779 YOSHI

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^

Terima Kasih Sudi Lawat~. Powered by Blogger.

Search This Blog

Jom Jadi Peminat Tupperware Malaysia

Google+ Followers

Followers

Tupperware Sg. Petani TV: Jom Tapau Weh!

i-Radio LTFM