Personal Coaching

Tupperware Malaysia Online Pilihan No.1!!
INOVASI PRABAYAR TERKINI

PERCUMA Tanpa Syarat

<--SILA KLIK--><--SILA KLIK-->

Friday, 26 May 2017

Barang HOT Sempena Raya 2017

Barang ni rugi kalau korang tak grab awal.

Saya bukannya tak nak simpan stok.

Masalahnya, asal nak simpan je... ada orang nak...

Jadi nak simpan macam mana?

Lepas tu asal dah masuk bulan baru je barulah bertubi-tubi mesej kat whatsapp masuk...

"Encik ada stok ni tak?"
"Stok ni ada lagi tak?"
"Boleh dapat harga promosi lagi tak?"

Saya harap sis semua hadamkan pesanan ni...

Jangan tunggu gaji baru nak tanya. Kalau betul nak... bayar deposit. Booking siap-siap....

Rasa-rasa tak jadi ambil, takpe.... boleh refund...

kalau rasa-rasa SERIUS NAK terus whatsapp & bank in.

Mudah saja... nak jimat kos minyak. Kita pos... Guna ABX  Express cuma RM14 je... esok lusa CONFIRM SAMPAI!

www.wasap.my/60139733779
013 973 3779 YOSHI

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^