Tuesday 7 March 2017

Jom Daftar Ahli!

11 hari peluang anda untuk keluar dari GUA
-------------------------------------------
Saya dengar orang kata
"Awak dah lama tak pergi stokis"
----
Saya dengar jugak..
"Awak macam dah start rindu kat set tupperware yang terbaru nie.. cantik cantik"
----
Saya dengar orang kata jugak
"Awak ini memang penggemar Produk Tupperware.."
----
Tapi saya dengar jugak
"Awak kalau ada offer.. awak mesti melompat.. tambah lagi Tupperware nak bagi FREE GIFT kepada anda dengan setiap pembelian RM152"
.
.
Inilah peluang berkunjung ke stokis dan kembali menghangatkan perkampungan penggemar Tupperware dari 6-17 Mac 2017. Anda pasti akan seronok bila belanja RM152 dapat 1 biji eco bottle 750ml.
.
Jom ke stokis
Atau klik link di bawah
www.wasap.my/+60139733779
DAPATKAN SET INI DI SINI!











No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^