Friday 26 February 2016

Cerita Dua Minggu

Dah lama rasanya tak update blog pasal diri sendiri punya aktiviti...
OKlah terasa pula nak berceloteh kat sini...

Masa suci raya cina tu saya sempat ke Ulu Lenggong yang letakknya di Baling, Kedah.
Tempat ni yang saya pergi ni best sangat!
Ada kolam air panas rupanya dekat sini.
Syok juga.
Lokasinya tak jauh dari air terjun Lata Bayu dan saya kira daerah Baling ni tempat rekreasi yang best.


Masa minggu tu pula katalog Tupperware yang baru keluar. Dan rasa best sangat sebab produk yang ditawarkan sangat menarik!
Tapi yang lagi best sebab ada pertandingan selfie.
Saya memang suka selfie.



Setakat hari ini rezeki dengan Onexox dan Tupperware sangat baik dan...
MEMANG TAK SALAH pilihan saya join onexox ni.
Sales makin lama makin meningkat dan tak turun-turun. Kenapa?
Sebab bila pengguna makin ramai, makin banyak la orang topup.
Dan makin banyak lah komisen.

Bulan ni saya dapat dua orang rakan baru yang join jadi Consultant Tupperware.
Harap dapat seorang yang nak jadi Dealer Onexox pula.
Amin...



Apapun syukur sangat. Masa datang Sungai Petani, datang bawa baju je. Kemudia perlahan-lahan buat bisnes. Dalam tempoh setahun ni alhamdulillah dikurniakan seorang isteri dan tuhan dengan baik hatinya penuhkan rumah saya dengan keperluan. Dulu rumah ni kosong je. Tapi sedikit demi sedikit, bertambah isinya.
Mula-mula peti ais, lepas tu perabot sikit, lepas kahwin masuk tv dan mesin basuh.

Syukur...

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^