Melabur atau Melebur?

Pernah tak anda fikir.
"Kalau aku ada duit RM250 000, ke mana duit tu nak pergi dulu?"
Confirmlah dalam kepala kita ni fikir nak belanja mana-mana dulu kan?
kalau saya,
Mestilah nak pergi travel.
TAPI
Kalau sebagai seorang usahawan ke mana korang rasa korang nak belanja dulu?

Kat Malaysia ni ada banyak syarikat dan individu yang bagus-bagus. Korang boleh tengok inovasi dan hasil mereka di sini.
Kalau saya, mestilah saya laburkan kepada syarikat hartanah dan telekomunikasi. Sebab tulah keperluan zaman sekarang.

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^

Terima Kasih Sudi Lawat~. Powered by Blogger.

Search This Blog

Jom Jadi Peminat Tupperware Malaysia

Google+ Followers

Followers

Tupperware Sg. Petani TV: Jom Tapau Weh!

i-Radio LTFM