Jom Tapau Weh! ❁ MEMANG BEST!

Dapatkan pelbagai maklumat di sini dan ikuti kisah perjalanan saya bersama Tupperware Brands Malaysia! Jom Tapau Weh! ✌☺

jual tupperware malaysia murah | tupperware malaysia catalogue | tupperware malaysia branch | tupperware malaysia promotion

i-Radio LTFM

Search This Blog

Tuesday, 17 November 2015

Melabur atau Melebur?

Pernah tak anda fikir.
"Kalau aku ada duit RM250 000, ke mana duit tu nak pergi dulu?"
Confirmlah dalam kepala kita ni fikir nak belanja mana-mana dulu kan?
kalau saya,
Mestilah nak pergi travel.
TAPI
Kalau sebagai seorang usahawan ke mana korang rasa korang nak belanja dulu?

Kat Malaysia ni ada banyak syarikat dan individu yang bagus-bagus. Korang boleh tengok inovasi dan hasil mereka di sini.
Kalau saya, mestilah saya laburkan kepada syarikat hartanah dan telekomunikasi. Sebab tulah keperluan zaman sekarang.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^

Terima Kasih Sudi Lawat~. Powered by Blogger.

Followers

Google+ Followers

TABUNGAN + PERBELANJAAN = PENDAPATAN

TABUNGAN + PERBELANJAAN = PENDAPATAN
Cuba buat keputusan jumlah yang anda ingin simpan sehingga ke waktu tertentu, kemudian campurkan dengan kadar perbelanjaan bulanan anda. Hitung jumlahnya untuk tentukan kadar pendapatan yang anda perlu perolehi.

Tupperware Brands menyediakan pelbagai pendapatan dan tabungan yang anda mungkin perlukan.

Jangan tunggu sampai esok. Hubungi Yoshi SEGERA di 0139733779 atau jomtapauweh@gmail.com