Tuesday 20 October 2015

Menghubungkan Tupperware dengan OneXOX

tupperware malaysia murah | katalog tupperware malaysia catalogue | tupperware sungai petani kedah | tupperware tawau sabah 
Atas nama Tuan Semesta Alam yang Maha Pengasih dan Penyayang 
BismILLAHiRahmanirRahim

Assalamualaikum,
Baru-baru ni saya dijemput ke seminar usahawan di Sg.Petani. Dan saya dapat bertemu dengan ramai juga usahawan online.
Tunggu dulu kat lobby sementara buat janji temu dengan pihak pengurusan
Malam tu, masa lepak-lepak, saya diperkenalkan dengan encik Yus ni. Nice orangnya, elok... Kebetulan pula saya memang nak tukar line telefon sebab nak dapat topup Altel agak mencabar manakalan onexox ni, mudah sikit dan saya tengok kadar penggunaanya jimat serta internetnya laju!
Dengan En.Yus. Jumpa je terus NAK DAFTAR
Dalam seminar tu, banyak yang saya belajar. Terutama bab intergriti dan mencari solusi
Motivasi  yang baik

Selain marketing plan, kita juga kena tahu apa yang kita nak jual dan apa yang pelanggan nak...

Ada gaya pensyarah tak? Hehehe...
Anak muda yang LUAR BIASA!
Saya suka sedut aura positif dengan orang yang suka belajar. Dari peniaga online ni banyak skill boleh belajar. Nak jual ‪#‎tupperware‬ ke, ‪#‎onexox‬ ke, atau buat duit dengan blog ke... semua perlu ILMU.

Hotel yang best
 Seharian berprogram. Sangat menyeronokkan. Ada banyak aktiviti. Dapat pula berenang ramai-ramai. dulu teringin sangat, sekarang dah dapat. Alhamdulillah... sihat, segar je rasa.
Color agak plain, tapi OK jugalah... selesa...
 Abis je program terus terjun kolam. MEMANG BEST! Balik je terus satu badan penat dalam masa yang sama, rasa segar je...

Exercise!
 Sejak saya iklankan kad sim onexox ni, tak sangka dapat banyak juga sambutan. rupanya ramai yang masih berminat Tapi was-was dan ragu-ragu sebab tak cukup informasi.

Terus ada orang bagi testimoni!

Kelebihan
JIKA ANDA BERMINAT, BOLEH HUBUNGI SAYA 013-9733779
Antara soalan yang ditanya...

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^