Saturday 5 September 2015

Makcik Laila Akan Berjaya!

tupperware malaysia murah | katalog tupperware malaysia catalogue | tupperware sungai petani kedah | tupperware tawau sabah
Atas nama Tuan Semesta Alam yang Maha Pengasih dan Penyayang
BismILLAHiRahmanirRahim

Assalamualaikum,
Pagi ni ada berita baik, yang pertama... saya nak cerita bahawa stokis di tempat saya(Sg.Petani) dan tempat upline(Madam Ch'ng Layping) di Tawau mengadakan Karnival Hot Spot Tupperware Pada hari ini dan esok!



Jemput Hadir Meriahkan Suasana!
013-973 3779
Banyak aktiviti diadakan
# Lucky Draw
# Daftar Ahli
# Demo
# Games
# Auction
and many more!


Bagi anda yang selalu follow blog saya, pasti anda ingat coretan saya pasal Luahan Rasa Makcik Laila pada bulan sebelum ni kan? Kalau tak ingat atau belum baca, sila baca dulu ya...

Okay, pasal Pn.Laila ni...



Dulu dia ni punyalah hairan bagaimana nak buat bisnes online. Hari ni, beliau berjaya membuktikan bahawa USIA BUKAN PENGHALANG untuk capai KEJAYAAN.
Nak dipendekkan cerita, jom tengok perbualan saya dengan Pn. NorLaila ni...





Akhirnya Pn.Laila memberanikan diri untuk bergambar juga!


See the RESULT??
Inilah hasilnya jika kita benar-benar nak berjaya. Pasti ada orang sudi bantu tunjuk ajar dan pasti boleh berjaya!

Nak BERJAYA?
Hubungi Yoshi ya! ;)
0139733779

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^