Thursday 10 September 2015

Hadiah Riang Ria Raya

tupperware malaysia murah | katalog tupperware malaysia catalogue | tupperware sungai petani kedah | tupperware tawau sabah 
Atas nama Tuan Semesta Alam yang Maha Pengasih dan Penyayang 
BismILLAHiRahmanirRahim

Assalamualaikum~
Apa khabar semua?
Harap semua sihat-sihat belaka!
Syukur alhamdulillah semuanya berjalan dengan baik sepanjang hari ini.
BERTAMBAH LAGI seorang ahli keluarga baru dalam bisnes tupperware saya.

Perkenalkan...
Mohd Azizi dan Siti Shafiqah dari Kuala Nerus, Terengganu

Mereka sebenarnya pengusaha kedai telefon di Kampung Duyung, depan kem askar Seberang Takir, Kuala Nerus Terengganu. Jadi barang siapa yang nak daftar ahli di Terengganu nanti boleh lah mendaftar dengan mereka atau order barang dengan mereka.

Masa ni tengah daftarkan keahlian mereka berdua.

Inilah set yang menjadi pilihan mereka. RM190 saja!
Anda nak set ni? Jom >>DAFTAR DI SINI<<
Tapi... ada lagi tawaran yang saya nak offer...
Baca lagi...


Saya buka tawaran set baru sesiapa yang nak daftar ahli. SPECIAL tau!
Stok Tupperware Malaysia 5oth Anniversary set tu dah nak abis, jadi saya open pakej keahlian baru. Incase yang cari bajet rendah dan barang yang mudah dijual atau dihadiahkan kepada rakan, keluarga atau mana-mana kenalan yang baru dapat baby kan...

Thanks Allah, rezeki dari Tupperware Brands Malaysia
Hari yang sama, sempat saya redeem hadiah masa buat sales bulan lepas. Riang Raya challenge. Puas hati sangat! Dapat set inspire cookware yang dah lama saya idam dan juga Rice Smart yang sememangnya BEST! Dulu pernah dapat, tapi saya hadiahkan je kat mak saya di Kuantan. Tapi kali ni boleh la guna untuk diri sendiri.
Penang Floating Book Sales
 Baca whatsapp ada pula berita ni. BEST tau! Pesta buku atas kapal. Kepada yang suka membaca dan mencari buku yang rare boleh la datang ke sini :)

Penat seharian meniaga. Layan swimming pool manjakan diri. Sihat sikit bila bersenam kan?



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^