Sunday 9 August 2015

Best Ke Pakai Mug Tupperware?

tupperware malaysia murah | katalog tupperware malaysia catalogue | tupperware sungai petani kedah | tupperware tawau sabah 
Atas nama Tuan Semesta Alam yang Maha Pengasih dan Penyayang 
BismILLAHiRahmanirRahim

Merdeka Mugs RM49.90
 Apa punya soalan lah ni kan? Tapi inilah realitinya. Masa saya taip entry ni, saya baru saja lepas check statistik. Rupanya ada yang jumpa blog saya ni dengan keyword tu. Tapi penyumbang paling banyak bulan ni tentulah 'tupperware ogos 2015'.
Sejujurnya, pasal mug Tupperware ni, memang best!
Saya sendiri pun guna mug Tupperware. Dan dikalangan peminat Tupperware, ramai yang meminati Jumbo Mugs sebenarnya.

Kenapa?

Satu, sebab saiz dia besar. minum pun rasa puas kalau habis segelas. Dua, sebab dia ada penutup yang juga boleh buat lapik, dan Ketiga, sebab dia tahan panas dan tahan lasak.
So, memang best sangat guna mugs Tupperware. Cuba dulu baru tahu... (>_^)V
Jumbo Mugs dari Indonesia. Antara yang saya miliki.

Antara yang TERLARIS: Tupperware Mood Mugs dan Jumbo Mugs Malaysia.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^