Friday 31 July 2015

Closing Day Julai 2015

tupperware malaysia murah | katalog tupperware malaysia catalogue | tupperware sungai petani kedah | tupperware tawau sabah 
Atas nama Tuan Semesta Alam yang Maha Pengasih dan Penyayang  
BismILLAHiRahmanirRahim 

Syukur ke hadrat Ilahi, segala puji bagi Tuhan semesta alam, Tuhan yang maha Esa.
Selesai aktiviti hari ni.

Dari pagi tadi saya berdebar-debar nak closing sales. Tak sangka boleh cecah juga 10 Ribu poin. Dan adalah juga 1 personal recruit.
alhamdulillah
 Dari hari Khamis sebenarnya saya risaukan sales saya ni. Bukan apa, sebab ada insan-insan istimewa yang berusaha sungguh-sungguh untuk capai matlamat dia. Ada yang dah commit DIQ, ada juga senior consultan yang nak merasa first passive income commision bernilai lebih RM100, dan tak kurang juga, ada yang dulunya komisen pasif Tupperware dia cuma RM13, tapi hari ni, dia akan nikmati RM113. Nilai tu memang macam sikit, tapi, ye lah... siapa nak bagi RM100 hanya dengan kita jual online tanpa simpan stok kan?
 Ok sambung cerita hari ni...

Sebelum tu... nah no.fon saya... 013-9733779
Stokis Tupperware sungai Petani
Asalnya saya bajet hari Khamis boleh la buat closing, dan hari Jumaat boleh rileks, tapi rupanya... iklan tu terpaksa dilanjutkan ke hari Khamis gara-gara ada yang nak bayar lewat sikit dan ada yang confirmkan pembelian agak lambat. Mujurlah barang yang nak dibeli tu masih ada stok...

Kira-kira jam 9.00 pagi, dapat text message kiriman whatsapp dari bakal isteri. katanya ada kawan dia nak order tong air a.k.a Water Dispenser. Dia terus bank in dan lepas check balik inbox kat fb dan confirmkan sales, check biznet. Terus ke stokis dalam pukul 11.00 lebih dekat-dekat pukul 12.00 tengah hari. Dalam perjalanan, memikir, "Macam mana nak bahagi-bahagi sales ni?" Yelah, kita pun nak juga downline kita dapat komisen kan?
Sampai je stokis, terus bagi kat Miss.Chew anak tokey. "Tolong daftarkan yang ni dulu ye... ahli biasa. Untuk activation, ambil square round set".
Sementara dia key-in data, saya tulis la order untuk downline-downline saya yang bertuah tu... Hasilnya..



Kalau dalam biznet macam jadual atas tu lah! 10 Ribu. Kalau stok nye... errr...
Tulah dia... ceritanya... sampai malam kerjanya. Kerja packing-packing pulak.
Oh ya... kalau perasan, ada nampak katalog baru kan? Itupun nak pos juga. Masa kat stokis tadi sempat juga cuci mata. Naah... silakan jamu mata!







NAK ORDER? CALL TERUS ATAU WHATSAPP
0139733779



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^