Monday 15 June 2015

KUASA TINDAKAN

jual tupperware malaysia murah | tupperware malaysia catalogue | tupperware malaysia branch | tupperware malaysia promotion
Assalamualaikum dan damai sejahtera hendaknya,

Saya nak berkongsi sedikit tentang kuasa tindakan. Semua orang nak berjaya. Pasang angan dan cita-cita. Namun masih mengeluh sebab tak tahu bagaimana bertindak.
Saya berikan sedikit tips untuk anda bertindak dan tindakan(action) anda ini akan pastinya menghasilkan result. Tips ini adalah untuk anda yang baru nak berfikir bagaimana nak bertindak.

Tips baru bertindak.

1. Merancang tindakan-anda perlu kaji step tindakan anda sehingga ke matlamat

2. Tengok tindakan yang anda nak lakukan yang pernah orang lain buat. Buat mengikut step orang yang dah berjaya

3. Bertindak terus untuk dapat result. Ingat!! NO action NO result
Nasihat saya.. JANGAN takut pada risiko. Jangan bertindak dengan try n error dan jangan memkhinzirbuta membuat tindakan.
‪#‎Fikir‬ dulu dan nekad untuk bertindak
‪#‎Yakin‬ memampuan diri

Saya nak menawarkan anda... Kitab percuma rahsia buat duit dengan Tupperware. Jom whatsapp saya siapa yang mahu. PERCUMA bulan JUN 2015. Bulan depan saya cas RM50!
✔✔Boleh ke blog saya untuk maklumat lanjut:http://jomtapauweh.blogspot.com
✔✔Atau call / whats app saya
0139733779

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^