Saturday 16 May 2015

Selamat Hari Guru

jual tupperware malaysia murah | tupperware malaysia catalogue | tupperware malaysia branch | tupperware malaysia promotion 
Sempena hari guru ni saya nak ucapkan segala puji bagi Tuhan semesta alam kerana kurniakan saya guru-guru yang bagus sepanjang hidup saya.
Terutama kepada pembuka-pembuka jalan kepada saya hari ni.
The most memorable moment dalam hidup saya ialah ketika belajar di Sekolah Menengah Teknik Seri Pelindung, Kuantan yang sekarang ni dah jadi Kolej Vokasional Kuantan.

Tak akan saya lupakan cikgu di sini. Pn.Maimon Abdullah, En.Anuar Md Hashim, En. Mokhtar Mohd Redan, dan guru-guru lain yang dah berpindah ke sekolah lain setelah saya tinggalkan sekolah ini pada tahun 2002.

Antara kejayaan KV Kuantan. Dua guru dari kanan adalah antara yang saya kenal. En.Anuar paling kanan dan En.Shauki.

Sekolah Menengah Teknik Seri Pelindung dalam kenangan....

1 comment:

Terima Kasih! ^_^