Saturday 25 April 2015

Karnival Raudhah Di Hati Ku

 Bismillah~

Dah lebih 2 hari tak dapat update blog. Gara-gara talian putus sebab kerja-kerja baik pulih. Tapi, mujurlah waktu tu, sepanjang 24~25 April 2015 ada karnival ataupun bazar Raudhah TV9 di Amanjaya, Sg.Petani.
Boleh la saya luangkan masa shopping dan cuci mata. Hehehe...
ps: jangan tanya kenapa gambar atas tu jadi separuh.. hehehe... teeettt!

OK jom kita tengok apa yang saya sempat snap sepanjang program berlangsung.

Booth SELERA

Saya paling suka booth ni sebab sdapat makan FREE dan dapat tengok demo masakan. ditambah pula dengan gelagak hos dari kumpulan "ooooo" dari Bintang Mencari Bintang.




Bergambar bersama Chef Kamarul. Tegas tapi mesra.

Booth sembang raudhah.
 Esoknya sekali lagi saya ke booth selera dulu. Tapi hari ini banyak la khemah yang saya lawat.





Khemah Bananana
 Di khemah Bananana ni memang khas untuk budak-budak, anak-anak. Ada abang Munir dan Haris(Idola Kecil 2010).

Booth Skrin di 9
 di Khemah Skrin ada hos Hot.fm dan menampilkan para pelakon Dunia Generasi Baru. Drama ni baru je bermula.
Haziq dan Fizi dari Hot.fm AM Crew & Hot FM Jam.


Khemah Sembang Raudhah menampilkan Ust. Kazim Elias

 

Kami datang dari pagi sampai ke petang. Tiap-tiap kali masuk waktu petang mesti hujan...
Event ni tak lah sehebat Jom Heboh TV3, tapi meriah juga la... banyak makanan ringan/junk food yang murah-murah.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^